Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur :crazy: Det började med att vi köpte en HANE och en HONA. Men, nu visade det sig, sådär 3 veckor senare, när dom har växt till sig...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Black_Angel
·
G
Övr. Djur Jag satte ihop min kaninhane med en ny kaninhona för en vecka sen. De är ungefär 3 månader gamla... Jag trodde att jag skulle hinna ta...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Ska eventuellt bli med kanin ännu en gång! :) Det är en liten löwen igen! Han är svart/smoke (vet inte om denna färg betäcknas så...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: gosebus
·
T
Övr. Djur Finns det några chinchillaägare här? För nu är det dags att välja. Chinchilla eller inte?? (Inte = gerbiler istället.) Vågar jag...
Svar
10
· Visningar
766
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Kaniner vet jag ju att det går bra. Marsvin likaså om man har ordentligt med halm som de kan krypa ner i. Getter, minigrisar, åsnor...
Svar
12
· Visningar
4 661
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Satt och lovade bort en massa bilder på mina möss igår på msn till zebran... Satan Namnlös Milko Prillingarna
Svar
2
· Visningar
756
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Stön, när kommer kaninbebisarna eg? Igår var det 31 dagar sen vi hämta våran hona från hannen men d har ej blivit ngt... Hon har...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Tänkte fixa en bakgrund till akvariet... Vad brukar de kosta på ett ungefär? 60*30 cm då. Sätts den utanför akvariet eller på insidan...
Svar
4
· Visningar
2 962
·
Övr. Djur Vad tycks om akvariet? Ska bara fixa bakgrund, ska köpa imorrn. Sen tänkte jag måla listerna. Glaset kan tyvärr inte göras speciellt...
Svar
7
· Visningar
946
·
Övr. Djur Det gick snabbt! Äntligen (antagligen) fått tag på en Achatina Iredalei... :)
Svar
13
· Visningar
815
·
Övr. Djur Diva och Lolita har ju inte velat acceptera Cacharel, så därför fick ju Kattmat och tarja, Lolitas bebbar, flytta in till henne. Men...
Svar
7
· Visningar
969
·
T
Övr. Djur Ja,det var hela frågan. :p Ti_Ti
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Kan tipsa om att det blir en del prat om kor på slakterier kvart i 7 eller kvart över 7 på nyhetsmorgon på tv4 om någon är intresserad!
Svar
2
· Visningar
718
·
E
Övr. Djur Jo, jag har parat ena min kanin nu med min kanin hane. hon var hos han igår i ca 10 min och idag ca 5 min. Hur mkt ska dom para...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: Lea_83
·
Övr. Djur Våra kaninhonor fäller massor med päls nu och har gjort ett tag. Varför gör dom det, är det pälsbytartid och de fäller sommarpäls för...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: Apollo
·
F
Övr. Djur Fick världens överraskning igår morse. Två av getterna hade killat! Visst, jag har lagt märke till att juverna blivit större igen, men...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: EmblaAsk
·
M
Övr. Djur Har ju nu som sagt ett marsvin ( ni har sett bilder på det underbara lilla kräket :love: ) anledningen har jag förklarat, han är ilsken...
Svar
12
· Visningar
1 284
·
Övr. Djur Tänkte skaffa en A. Iredalei som kan bo med mina fulicor, någon som vet var man kan hitta de? Privatpersoner/folk som odlar/zooaffärer?
Svar
5
· Visningar
910
·
M
Övr. Djur Vi har en ganska stor utebur, utan botten. De har inte kommit på att gräva nån av kaninerna ( Stampe och Lara) :p Bodelen har de...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: Lejonflickan
·
T
Övr. Djur Nu har min lilla hamster farit till himmeln, och då dyker mina gamla marsvinsplaner upp i huvudet igen. De enda djur jag har haft inne...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama