Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Q
Övr. Djur Jag har blivit låvad att skaffa två råttor till nästa sommar och börjar redan nu fundera lite på t.ex. var jag ska köpa råttorna :D...
Svar
5
· Visningar
2 708
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Idag blev jag chilla ägare igen! En ebony grå liten hane!! Alex heter han, ville bara berätta det.
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Tican
·
Övr. Djur Vitakraft meny för råttor, någon som provat det? är det bra? innehåll? Nån som vet om det finns i 5 kg? Bara sett 1 kg på djuraffären...
Svar
8
· Visningar
835
·
R
Övr. Djur Var nog min bästa dag någonsin! :banana: Någon som var där? Jag min dröm om en kanin blev uppfylld och kaninen slapp bli avlivad...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag kör ofta förbi ett gäng får som inte har någonstans att gå in. Är det inte lag på det? De ser absolut inte misskötta ut, men nu...
Svar
12
· Visningar
2 920
Senast: Iglatjarn
·
D
Övr. Djur Vilka förlamningssjukdomar finns det hos kanin och vilken symptom har den? Min äldre kanin hade i somras något som kan beskrivas...
Svar
15
· Visningar
2 463
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur på min största snäcka! De var ca tre cm (skalet) när jag köpte de för ett år sen, nu är den största 14 cm. ;)
Svar
9
· Visningar
1 528
·
J
Övr. Djur Hur vanligt är det att man betäcker årslamm? Finns det skillnader i raser när det gäller detta?
Svar
4
· Visningar
2 936
Senast: Masse
·
N
Övr. Djur Nejdå, det är inte så farligt som det låter men LITE lust hade jag... vaknar kl 2:30 av hammarslag som återkommer med 5 sek intervall...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: Raeman
·
Övr. Djur Nästa helg ska jag få hem min chinchilla=)) Bara buren är klar! Är nu i full gång med att bygga en. Kommer bilder snart på byggandet...
Svar
12
· Visningar
938
Senast: enjes
·
P
Övr. Djur Ger mina utekaniner torrfoder.äpple.päron,gurka,morot och hårt bröd utöver hö. Vad mer kan jag ge :confused: Har fått för mig att dom...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Nu har jag äntligen köpt mig en Rödkulla. En 6 månaders kvigkalv ,helvild men ack så söt. Min dotter 2 år säger buuu till den, därav...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: ameo
·
Övr. Djur Är det någon som vet om det är bra att ge sina kaniner banan lite då och då?? Asså, de får inte varsin hel banan, utan får en liten bit...
Svar
5
· Visningar
15 041
Senast: Albatross
·
E
Övr. Djur jag tror jag dör. när jag gick ut till kaninerna för en timme sedan sitter tyson under en vinbärsbuske, dyblöt och darrande...
Svar
19
· Visningar
1 542
Senast: enjes
·
Övr. Djur ...en till nykomling! Kom nyss med posten den lilla rackaren :D Achatina Iredalei alltså, för er som inte redan vet ;) Bilder...
2
Svar
27
· Visningar
1 978
·
J
Övr. Djur Finns det någonstans på nätet man kan beställa såna siluetter att klistar upp på fönstren? Vi har nyss byggt ett uterum här och två...
Svar
4
· Visningar
4 201
·
Q
Övr. Djur Har dom råttor och/eller möss på Brynäs Zoo i Valbo/Gävle?
Svar
2
· Visningar
1 263
·
O
Övr. Djur Jag har fött upp en kull med marsvin för ca 1 år sedan. skulle vilja veta om det går att få en ras om man korsar olika raser med...
Svar
8
· Visningar
1 669
Senast: Osis
·
C
Övr. Djur :D Någon som har en sån sötnos? Och kan svara på lite frågor jag har.. *Hur stor ska buren vara? *När fågeln ska flyga runt och röra...
Svar
9
· Visningar
3 568
Senast: yackie
·
Övr. Djur Har precis gjort rent hos djuren. Storstädning i lägenheten i övrigt med, allt blir rent och fint. Men då duger det minsann inte åt...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: Osis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama