Andra djur.

Sv: Andra djur.

Öh, jag har ingen annan åsikt än du i frågan väl? :confused:
Och som sagt, ny tråd kanske för detta? :idea:

Det finns faktiskt ormar som rent naturligt bara äter vegetabiliskt, men då får man ju se till att skaffa just dom arterna.

Själv har jag 8 vattensköldpaddor...och dom matar vi med fisk ,mest död! Och om sommaren trädgårdssniglar (levande).

/KT

gul_zebra skrev:
Har inget sånt just nu, har haft eremitkräftor dock :p
Och nu är jag på gång att skaffa 2 st Achatina Fulica, lär nog bli fler sortera achatinor, eremitkräftor odyl när jag har flyttat och så står jag på kö för en jättepåsråtta, de är ju allt annat än vanliga iaf : )

Och snart förhoppningsvis en korallfingergroda om jag hittar nån :)

Jag har 4 katter, 2 marsvin, en kanin, 2 tjocksvansgeckos, 3 jättesnäckor, 1 korallfingergroda, 4 jättedubbelfotingar, 1 lövgroda, 1 spindel, 7 klockgrodor och 13 vandrande pinnar.. Sen så har jag en del foderdjur oxå.

gul_zebra: så det blir en korall iaf?! Hoppas du hittar en då, de är riktigt gulliga!!

Hej Jemaha.
Vad är det för sorts spindel du har?

Gul_zebra. Vem står du på kö hos? Bygert? Jag kan flörta lite med honom så kanske det går lite fortare;) Lär nog träffa honom imorgon.

Jag har en vatten sköldpadda :cool: som är jätte gulig :p

......................
Donald duck

pippi27 skrev:
Hej Jemaha.
Vad är det för sorts spindel du har?

Gul_zebra. Vem står du på kö hos? Bygert? Jag kan flörta lite med honom så kanske det går lite fortare;) Lär nog träffa honom imorgon.

Bygert? Vad är det för nån? :confused:
Och gäller det korallfingergroda eller jättepåsråttan...? :angel:

Bygert är en man som har en massa kul udda djur. Tänkte om det var av honom du beställt jättepåsråttan. Han har "allt". Vid en mässa hade han med sig någonting som heter Mara. Det är en stor gnagare, ser ut som ett mellanting av hare/råtta/bäver.
Sist jag träffade honom hade han amerikanska ekorrar. Hur söta som helst:love:

Ahh, G. Rosea är fin.
Just nu är jag sugen på att skaffa en Blondie och en Haplopelma metallica.

pippi27 skrev:
Bygert är en man som har en massa kul udda djur. Tänkte om det var av honom du beställt jättepåsråttan. Han har "allt". Vid en mässa hade han med sig någonting som heter Mara. Det är en stor gnagare, ser ut som ett mellanting av hare/råtta/bäver.
Sist jag träffade honom hade han amerikanska ekorrar. Hur söta som helst:love:

Aha! Nej det är REDRUM på Zoonen som kanske får ungar om några månader.
Åh maror, de är ju för söta! :love: Såna har jag velat ha i flera år, men aldrig vetat var man får tag på de och hur man sköter de. Hoppas på att skaffa nån gång i framtiden iaf :love:

Jaa, man kan lära alla ormar att äta dött foder! Dessutom är det till och med förbjudet att ge levande ryggradsdjur till rovdjuren.

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har funderar länge över detta och är nyfiken om ni andra uppfattar det på samma sätt? Hästar är okej att sälja - det finns tom dom...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 800
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras Schäferprinsessan finns inte mer. Och det är tomt. Prinsessan tog dessutom hand om en dement person i min närhet och gav hen sällskap...
2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar