Och så blev det... *bilder*

Sv: Och så blev det... *bilder*

Ok :-) Jag får nöja mig med snäckor och råttor för tillfället... Men i framtiden vet man ju aldrig.
Funderar på att skaffa mig ett nytt akvarium eller petbox och skaffa ett par A. Achatina sen när bidraget kommer iaf... Sen vill jag ha massa andra arter av Achatina, och Limicolaria är också snygga de få jag har sett :)

gul_zebra skrev:
Ok :-) Jag får nöja mig med snäckor och råttor för tillfället... Men i framtiden vet man ju aldrig.
Funderar på att skaffa mig ett nytt akvarium eller petbox och skaffa ett par A. Achatina sen när bidraget kommer iaf... Sen vill jag ha massa andra arter av Achatina, och Limicolaria är också snygga de få jag har sett :)

Huva, jag kan plocka några mördarsniglar åt dej om du vill ha, alldeles gratis... :devil:
Usch vad elak jag var nu, klart det finns folk som gillar snäckor....men jag tycker dom är lite otäcka...pälslösa liksom...

Lejonflickan skrev:
Huva, jag kan plocka några mördarsniglar åt dej om du vill ha, alldeles gratis... :devil:
Usch vad elak jag var nu, klart det finns folk som gillar snäckor....men jag tycker dom är lite otäcka...pälslösa liksom...

Om du inte gillar snäckor borde du nog inte komma hit och plocka med mina små söta Amon räkor :angel:

Haha gärna, jag har aldrig sett mördarsniglar. Har bara skogssniglar här :P
Närå, men jag gillar inte sniglar. Snäckor däremot. De är två skilda saker vettu ;)

Oki, trodde att snäckor bara var sniglar med "eget boende" ;)
Själva skalen är ju jättevackra, det kan jag hålla med om...

gul_zebra skrev:
Jomenjust, det är ju det som är skillnaden vad jag vet ;) :D

Vad ger du dom för mat egentligen? :confused: Äter de växter eller?

Jupp! Ger de grönsaker, gräs, frukt och lite annat. Ärtor och gurka är iaf riktigt poppis, äpplen är inte så farligt det heller. Gräs däremot... Det kan man inte äta om det håller på växa, måste plockas för att bli ätbart hehe :D Och så säger folk att de inte är personliga, pyttsan :P

Liknande trådar

A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
732
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Var länge sen de syntes på buke :smirk: bild tråd med mina påttor är absolut behövligt. Killarna heter: Lamborghini, Apocalyptica och...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Fottade ca en bild på varje djur och alla bilderna blev bra :D Slå det om ni kan! De skulle vara till min hemsida men det bidde ingen...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Honan, nonself golden agouti Hanen, self black Nyfiken mamma In zoomning på ungarna Tog bara lite bilder snabbt in...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: sofiie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama