Zophobas...

Sv: Zophobas...

Äh, det är väl inget farligt. Är ju inte så de ligger lösa och nuddar maten :P Men i frysen hamnar ju även döda djur om man inte kan begrava de direkt, inget äckligt med det :P

Jag tänkte testa att mata fåglarna med såna. De har endast ätit mjölmaskar innan.

Vad tyckte de om det då?

Provade om mammas astrilder ville ha, men det ville de inte minsann. Och mamma ville inte dela på fler heller, rann ju ut en massa skit ju :crazy:

Men ey, hur ser mjölmask ut? jag trodde det var såna när jag såg de i affären ju, men det var fel minsann. Hört att det ska vara poppis för råttorna det också :-)

Pärlan gillade det, de andra tyckte att det var sådär.

De är små och bruna.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: bobbbo
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 787
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka