Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har hört någonstans att ljung skall vara bra ett ge till kaniner vintertid utöver hö och pellets. Stämmer detta? :confused: :)
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: TjejTjejen
·
T
Övr. Djur Nu måste vi gojägare också ha en bildtråd. :idea: Börjar med en bild på min Stella, undulat: Och hon är ännu sötare i...
Svar
16
· Visningar
1 072
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Denna gång på bara två av dem (den svartaktiga (Soda aka Ploppy) och den med virveltussarna (Mino aka Mini el. Roadkill) Var i köket...
Svar
10
· Visningar
1 048
Senast: ScissorHands
·
T
Övr. Djur Hej Jag tycker att min kanin är lite smal... är det ngn som har ngt bra tips på foder som jag kan ge till den så att han får lite mera...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: ninni_
·
M
Övr. Djur Ja, det är inte ensamt ännu. Men hans bror och rumskamrat har just fått följa med till veterinären där dom ställt diagnosen...
Svar
6
· Visningar
2 752
Senast: mysecretgarden
·
Övr. Djur Hur höga är oddsen att hela killtrion ska bli psykade på samma gång? :D Väger upp för Sivert åtminstone och slänger in en...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Nån som varit med om det??? Min kanin, 7 år (minst) hade det häromdagen. Har aldrig hänt förut. Han hade ungefär samma symtom som en...
Svar
6
· Visningar
4 672
Senast: rattalskare
·
S
Övr. Djur Är ifrån någon helg, kanske förförra eller nått? Och det är muffinpapper de äter (de äter inte sjävla muffinsarna, utan bara pappret...
Svar
17
· Visningar
832
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur ...av ett par råttor som jaaag har "förmedlat" ;) Och de är helt... konstiga! Två honor som sitter still. Herregud liksom :eek: Så...
2
Svar
28
· Visningar
1 564
Senast: Amania
·
Övr. Djur Är en som skrev att granngården har ett nytt strö, Majsans Remiss. Tänkte att nu när jag har 10% rabatt resten av gymnasiet kan man ju...
2
Svar
20
· Visningar
3 269
·
F
Övr. Djur Jag behöver lite information om hamstrar. Vad är en guldhamster och vad är en dvärghamster? Vad äter de? Hur stora burar borde de ha...
Svar
13
· Visningar
895
Senast: Stollan
·
N
Övr. Djur Hästar får man ju inte ta in men hur är det med andra djur? Tex hund och kanin?
Svar
3
· Visningar
1 239
·
L
Övr. Djur Min ena gerbil hoppade tok-högt igår (minst 42 cm)! Hon hoppade rakt upp i luften, sög tag i kanten på rått-stoppet (barriär för att...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: cipramil
·
R
Övr. Djur Tips till er med kaniner som inte får vara ut medans ni är borta! varför inte kosta på en barnhage som ni klär i med finmaskigt nät...
Svar
11
· Visningar
857
·
A
Övr. Djur hade min ena chinchilla lös igårkväll som vanligt, plötsligt när han kommer till mig ser jag att han saknar en framtå!! Jag får panik...
Svar
14
· Visningar
1 149
Senast: AtletShipping
·
Övr. Djur Någon som vet?? Är det bara veterinärer som får avhorna kalvar? Hade INTE tänkt göra nåt själv :eek: bara nyfiken! :D
Svar
3
· Visningar
1 595
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Djur Har en utomhuskanin som (upptäckte jag idag) fjällar och tappar hår på öronen... har aldrig sett eller hört talas om något liknande så...
Svar
9
· Visningar
907
·
A
Övr. Djur på lördag ska man ner till stockholm och hämta råttor en rexad agouti var mm :love: har int sett honom sedan 12/10 om jag minns rätt och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 007
·
R
Övr. Djur Är en kanin och en kanin! Som ni kanske vet så köpte jag ju en kaninhane (kastrerad)på en kaninutställning i Tierp... Men tyvärr så...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Mitt ena marsvin (Molly) hostar och nyser. Hon är inte snorrig och är pigg och äter som vanligt. Tror ni att hon är förkyld eller kan...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.