Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Är ifrån någon helg, kanske förförra eller nått? Och det är muffinpapper de äter (de äter inte sjävla muffinsarna, utan bara pappret...
Svar
17
· Visningar
831
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur ...av ett par råttor som jaaag har "förmedlat" ;) Och de är helt... konstiga! Två honor som sitter still. Herregud liksom :eek: Så...
2
Svar
28
· Visningar
1 562
Senast: Amania
·
Övr. Djur Är en som skrev att granngården har ett nytt strö, Majsans Remiss. Tänkte att nu när jag har 10% rabatt resten av gymnasiet kan man ju...
2
Svar
20
· Visningar
3 266
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Jag behöver lite information om hamstrar. Vad är en guldhamster och vad är en dvärghamster? Vad äter de? Hur stora burar borde de ha...
Svar
13
· Visningar
893
Senast: Stollan
·
N
Övr. Djur Hästar får man ju inte ta in men hur är det med andra djur? Tex hund och kanin?
Svar
3
· Visningar
1 238
Senast: ninni_
·
L
Övr. Djur Min ena gerbil hoppade tok-högt igår (minst 42 cm)! Hon hoppade rakt upp i luften, sög tag i kanten på rått-stoppet (barriär för att...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: cipramil
·
R
Övr. Djur Tips till er med kaniner som inte får vara ut medans ni är borta! varför inte kosta på en barnhage som ni klär i med finmaskigt nät...
Svar
11
· Visningar
855
·
A
Övr. Djur hade min ena chinchilla lös igårkväll som vanligt, plötsligt när han kommer till mig ser jag att han saknar en framtå!! Jag får panik...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: AtletShipping
·
Övr. Djur Någon som vet?? Är det bara veterinärer som får avhorna kalvar? Hade INTE tänkt göra nåt själv :eek: bara nyfiken! :D
Svar
3
· Visningar
1 594
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Djur Har en utomhuskanin som (upptäckte jag idag) fjällar och tappar hår på öronen... har aldrig sett eller hört talas om något liknande så...
Svar
9
· Visningar
905
·
A
Övr. Djur på lördag ska man ner till stockholm och hämta råttor en rexad agouti var mm :love: har int sett honom sedan 12/10 om jag minns rätt och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 001
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Är en kanin och en kanin! Som ni kanske vet så köpte jag ju en kaninhane (kastrerad)på en kaninutställning i Tierp... Men tyvärr så...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Mitt ena marsvin (Molly) hostar och nyser. Hon är inte snorrig och är pigg och äter som vanligt. Tror ni att hon är förkyld eller kan...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: turbofling
·
S
Övr. Djur Samboeren min er allergisk for det meste. Tester hos legen viser at han også er allergisk for fugl. Likevel skaffet vi oss undulat...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Fjunet
·
E
Lantbruksdjur Min mormor skaffade höns i sommras :) och dom var jätte söta små små kyklingar :love: och sen när jag åkte dit nu på höstlovet hade dom...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Tviggy1081
·
L
Övr. Djur Vad gör man om gerbilen hoppar upp på glaset, slinter och halkar i med hela rompen i groggen? Jag frågar för att det hände nyss.... :crazy:
Svar
13
· Visningar
787
Senast: rattalskare
·
S
Övr. Djur Ser i en gammel tråd at gjennomsnittsalderen til undulater er nå nede i 6-7 år "fordi de får feil mat". Man mener altså at undulater ble...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Fjunet
·
S
Lantbruksdjur Vilken är den effektivaste behandlingen mot kalkben hos höns?
Svar
5
· Visningar
3 538
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Om ni läser i lite tidigare trådar så ser ni att jag har köpt en Hermelinkanin! Han var helt underbar innan han blev...
Svar
8
· Visningar
2 171
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur ..idag fick min lilla dvärgvädurs hanne somna in. Efter nio långa år på jorden var det dags. För en månad sedan hittade jag en knöl...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama