Sv: längtar

jaså gör han var han att välja mellan lr en svart(ja iaf mörkare) med bläs var dem ända bläsade jag såg resten var hooded fast kan juh missat att någon av dem hade bläs (blir dem striped då lr orka kolla på srs hemsida igen)

måste bara säga att introduktionen gick över förväntat bra småpojkarna redan fått flytta int till de stor fast ser litt roligt ut med shinji står breve tuomas han är inte mycket större än en fullvuxen mus och väger bara 91gram och sitta brevid tuomas som väger 451gram for tuomas att se ut som en jätte

Hehe grabbarna har blivit ruskigt stora mao? :D
Hmm... Om jag har fattat rätt och fattar rätt nu borde hooded med bläs bli variegated/variegated mm? Svaret jag fick ang Sivert teckning var iaf att om han haft pannfläck eller bläs skulle han vara var mm, men han var utan så han fick vara hd mm istället :D
Men ey, glömt karantänen? ;)

okej. ja glömt karantänen orkade inte riktigt med den. jag vet det är inte bra

gul_zebra skrev:
Hehe grabbarna har blivit ruskigt stora mao? :D
Hmm... Om jag har fattat rätt och fattar rätt nu borde hooded med bläs bli variegated/variegated mm? Svaret jag fick ang Sivert teckning var iaf att om han haft pannfläck eller bläs skulle han vara var mm, men han var utan så han fick vara hd mm istället :D
men hur tusan kan det bli varigeted mm donky är juh det. plus tycker det int riktigt går med i hopp med varigeted beskrivningen på srs:Huvud och skulderparti täckta av en färgad huva, resten av ovansidan täckt med jämnt fördelade fläckar. Undersidan samt tassar/ ben vita (färgad hals/bringa är dock tillåtet). Vit bläs ska finnas; pannfläck är acceptabelt. Fläckig svans önskvärt

plus ungarna liknade mer bilden på en striped som finns på srs

Senast ändrad av en moderator:

Ok. Fast vissa var kan nog påminna om hooded kanske, mm kan kanske bero på att han är utan fläckar med bara randen? :idea:

gul_zebra skrev:
Ok. Fast vissa var kan nog påminna om hooded kanske, mm kan kanske bero på att han är utan fläckar med bara randen? :idea:

hans rand e faktist mer fläckar än en rand men dem vara de mest tydliga han har likte fläckar iaf men vad tusan e shinji för färg

Ok. Jo fast jag håller nog på var mm iaf :P
Bra fråga du... Ser ut som en ba men det vete sjutton :P

det kallas gensoppa hans färg fanns agutisar i kullen så måste vara aougatin som e pappan tror jag men hans bror e svart lr ja har nog varit det en gång i tiden. brodern och mamman är svart iaf embk mm tror jag. embk e hon men mm e jag int så säker på

så tokigit det kan bli shinji är en hejara på att springa fick leta efer honom i fem efter han hoppat ner från sängen för att få tag på honom. och han verkar blekas snabbt tycker redan han blivit ljusare

jo plus shinji lädde till rolig felhörning igår stog och prata med jcultare(animeförening) jag vill hem och gosa med shinji
- va ska du komma som shinji nästa gång.
- nej jag ska hem och gosa med shinji.
hur hör folk ibland visserligen pratades det om att klä ut sig men ändå

Sorry om jag lägger mig i gul_zebra och amania men jag bara undrar hur mycket ska en råttpojk väga som max?

Hehe :D

rattalskare: Oftast runt 5-700 gram men väger de mer så är det bra sålänge råttan är i bra hull...

:smirk: Muskler :smirk:

Oj! en fettknöl nej bara Muskler :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 739
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.