Sv: längtar

jack_pott på zoonen sen en till hon tar bara 50kr så blev lit bubbelt skulle bara ha en sen tinga jag donky blev juh även förälskad i honom när jag var på besök(Hittade jack_pott strax efter den andra så höll på att välja lit) sen fick se småttingarna från hennes kull då var det juh kört med att bara köpa donky kong utan ska ha en från den andra oxå

och min råttgräns låg på 6 råttor

Senast ändrad av en moderator:

Ah ok.

Hehe lycka till med råttgränsen :D Ska nog begränsa mig till 10 själv medan jag bor hemma, kan ju bli fler sen när jag har flyttat om det blir avel och grejer... Och medan jag bor hemma ska det inte bli en enda hane till, förutom när bara Grogg är kvar för han ska ju ha kompis då... Så då blir det nog iofs två småttingar till, och plötsligt var den gränsen förstörd för vid det laget lär jag ha 9-10 honor eftersom jag ska hålla mig till de :P

jo märkte det där med råttgräns funkade inte så bra tyvärr hade det nog lyckats om jag inte köpt alice och mirindia

Ett litet tag ja, men med tiden blir det ju bara fler och fler sötnosar man kärar ner sig i ju... :D

Men gosh, jag vill ha en rexad pew, rexad bew, slät fawn, slät silverfawn och slät agouti... Men det går ju inte för den satans gränsen. Har inte tid för fler just nu heller :/

gul_zebra skrev:
Ett litet tag ja, men med tiden blir det ju bara fler och fler sötnosar man kärar ner sig i ju... :D

Men gosh, jag vill ha en rexad pew, rexad bew, slät fawn, slät silverfawn och slät agouti... Men det går ju inte för den satans gränsen. Har inte tid för fler just nu heller :/
jobbigt värre jag får dock låta bli att köpa fler råttor allt går juh åt till dem kom underfönd med i söndags att jag har inga hela byxor jag kan ha längre sköt upp på att köpa kläder länge pengarna skulle juh gå till råttorna

Ja du, själv har jag bara ett enda par byxor och på de vägrar gylfen funka, bara åker ner hela tiden. Så nya byxor måste jag ha nu, så jag har tiggt lite av papps... Får ett par nya imorrn men då har jag ju liksom ett enda par byxor att använda. Och inte sjutton kan man köpa nya själv heller, för här går alla pengar också till råttorna... J och snäckorna förstås.

Håhå vet du, jag kaaanske ska få hem två nya snäckor om några veckor... Blir Achatina Achatina den här gången, största arten :love:

ja så e det. hjälp nu e det bara några timmar kvar tills man ska åka. kan slå vad om att något kommer gå fel

nja redan lyckats gåp dåligt vet int riktigt om bussarna går som söndag lr lördag går visst som söndag så bussen går 957 vilket gör att jag måste sitta på centralen en halvtimma

Äh en halvtimme är inte så farligt :P Jag satt minsann i 45 min i Falun när jag hade hämtat lilla Cacharel jag :love: :D

nja blev snarare 54 minuter jag vänta. men nu e dem här två agoutiprinsar eller vad nu den namlösa kan va för färg

Men det var det värt antar jag ;) Jäkla lyx, agoutis är ju så underbara :love: Speciellt rexade råttor är ju om möjligt ännu underbarare :love:
Knäppt lite bilder att visa upp kanske? *nyfis* ;) :D

dscn1041_orig_SE.jpg
båda
dscn1040_orig_SE.jpg
namnlös
dscn1043_orig_SE.jpg
namlös
dscn1042_orig_SE.jpg
donky kong
dscn1044_orig_SE.jpg
donky kong

namnlösa ser ibland ut att vara augati ibland ut som på bilden villket gör mig osäker på färgen. ska knäppa bättre sen just nu ligger båda och sover

Naaw vilka sötnosar, speciellt Donky Kong då :love:

Han ser ut som en black roan eller striped härifrån iaf, men jag ser ju inte så bra där direkt :D

nej var int lätt att ta kort på den namnlösa fan står still på namnfrånten vill ha något japanskt dock

skulle mer tro att han e roan än striped

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 739
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.