Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur På torsdag flyttar vi ut på landet. Har köpt ett litet hus med lite tomt till. Vi funderar på att skaffa höns till våren, men har lite...
Svar
9
· Visningar
2 926
Senast: LIA
·
G
Övr. Djur Kan man ta in utekaninerna nu? De har varit ute hela sommaren och fram till nu. Tanken var att de skulle vara ute i vinter, men troligen...
Svar
13
· Visningar
3 811
Senast: GaurdianAngel
·
E
Övr. Djur Jag har en dvärg vädurs hona. Hon har fått en kull för 8 veckor sen. Nu på sista tiden har jag sett att hon "tjisar" med sitt vänstra...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Zaria
·
Övr. Djur Funderar på att skaffa mig en/två vandrande pinnar. Undrar hur mycket plats de behöver, kan de bo i ett akvarium på 63 liter med...
2
Svar
29
· Visningar
9 172
Senast: Fnurra
·
Övr. Djur Lolita i nya "huset" Cachen och Lolita undersöker på toa Taskigt nog är Lolita väldigt brunstig idag men hon får sig...
2
Svar
23
· Visningar
1 379
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Hej har en perfekt Julklapps sida för er alla som vill ge era små/stora Älsklingar en julklapp! Http://www.zoosajten.se OBS! Ej...
Svar
7
· Visningar
856
·
O
Övr. Djur Nu är jag här och tjatar igen.. men nu har jag fått fram en bättre bild på mitt marsvin. är hon Buffagouti eller har jag fel...
Svar
11
· Visningar
834
Senast: Osis
·
Lantbruksdjur Skall man ta ett träckprov på får innan man avmaskar dem (vi har fem får och är osäkra på om de har mask eller ej)?
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: Mlisa
·
L
Övr. Djur Våra gerbiler vaknar kl 7 varje morron när vi brukar stiga upp. Då vill dom ha frukost osv. Sen har de vart pricksäkra på kl 20.00 - då...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Var kan man köpa råttburar på nätet??? Min kusins dotter önskar sig en jättestor råttbur till julklapp, men vi vet inte var vi ska få...
Svar
7
· Visningar
1 623
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Vem skall ha tillstånd http://www.djurskyddsmyndigheten.se/jahia/...2004_5_L120.pdf Här är länken till föreskriften om vilka som...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Modig_Korn
·
S
Övr. Djur Har sett i några trådar att vi är några som undrar vad bordetella är :confused: Någon som har info ?
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Sirpa
·
Övr. Djur Finns det nån här som har såna? Jag o sambon träffade på en för första gången igår och blev lite förälskade både två (speciellt sambon...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Hejhej! Då vi nyligen införskaffat en efterlängtad skäggagam (vår första ödla) undrar jag om det finns fler ödleägare här! I så fall...
Svar
12
· Visningar
1 016
Senast: Cattis_E
·
A
Övr. Djur PÅ minna sötnosar. pojkarna och dem äldre flickorna fick ha nötkallas i min säng dock var flickorna intreserrad av nötterna ja lagt ut...
2
Svar
27
· Visningar
1 878
·
Övr. Djur Snor från SRS forum ;) Tycker ni som gillar råttor kan ta och kika in på Aftonbladets web-tv, där det är ett kort reportge om minröjande...
Svar
5
· Visningar
1 482
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur kan ni marsvinsexperter se vad min lilla gris är för sort :) (jag har ingen aning) mer än att han är just ett marsvin ;) :D...
2
Svar
20
· Visningar
1 461
Senast: HumleDumle
·
J
Övr. Djur Hejsan :banana: Jag har en undran.... Kan man ta med Marsvin när man åker bort några dagar? Har läst mängder på nätet och i böcker...
Svar
13
· Visningar
3 686
Senast: juppjupp
·
J
Övr. Djur ni som har djur men bor hemifrån, hur gör ni? själv ska jag stanna hemma för att passa alla mina djur..o andras :) :bump:
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Donalds
·
M
Övr. Djur Ett av mina marsvin har började släpa bakbenen idag.Han är 3 år fyller 4...Han får lagomt med askorbinsyra i vattnet,frukt,grönsaker,hö...
Svar
13
· Visningar
4 063
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.