*bilder* Är det bara jag...

Sv: *bilder* Är det bara jag...

jupp...

zebran, hur många råttisar här du?? gillar den bruna du har på några kort, tillsammans med den champagnen :love: !!

Har 10 nu, 5 honor och 5 hanar.

Bruna tillsammans med champagnen? Du menar möjligtvis inte nån svart som bara är blaskig? Den enda bruna (dvs min agouti) är Rex och han får inte ens träffa nån champagne för då är de ganska dödsdömda, han är så pass dominant att han försöker bita ihjäl andra hanar bortsett från Reno nämnligen... :confused:

Men det är väl antingen Sivert (som är med Grogg på vissa kort bild) eller Cachen (med Lolita), Diva (Lolita), Kattmat (Lolita) eller Tarja (Lolita). Varsågod och välj! :D

okajj =) de va Cachen ja mena :love:
riktigt söt.. =)

Hihi, Reno har nog två hemliga tvillingar :) Eller kanske det är två hemliga beundrarinnor?

roskvaoemma.jpg

Prinskorvar( i min värld vanligen benämnda Marsipangrisar) är så söta, men de blir ännu sötare när de väger 600gram o mer än gärna sover på mattes kudde. Jag hade faktiskt en marsipangris, som när de andra syskonen odlade päls för fulla muggar, fortfarande var just marsipangris men öppnade ögon,öron o var lika pigg som de andra. Han var ur en kull på 13 bebisar! fick dock separera den kullen o "dela ut" ungar till två fostermammor som fått små kullar ungefär samtidigt. Hjälpte dock inte, Junior dog "naken" några veckor senare. :cry:

Jag skulle tippa på två riktiga snyggingar till beundrarinnor ;)

Naaw stackarn :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 838
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 307
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 198
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka