Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Ja jag har sett så många som har lagt ut bilder på sina sötnosar så jag bara blev tvungen att göra detsamma! Dock är inte bilderna...
2
Svar
29
· Visningar
2 306
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur Har läst nånstans att kaninens hakpåse är "miljöbetingad". Um? :confused: Vad beror det på?
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Lilldemonen
·
Övr. Djur Bara namn förslag ;) *Enkelt att säga *Inte allt för "stamtavle aktigt" *Vanliga men ändå ovanliga namn Min hona (en av många) har...
2
Svar
24
· Visningar
14 413
Senast: Lilldemonen
·
Övr. Djur Hur mycket pellets bör de äta? Hon är 5 mån och väger nu efter max 2-3 veckors dräktighet 800 g. Är normal men börjar få go rund mage...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur Hur mycket mjölk får man varje dag från en mjölkko? Kan nån säga vad de ska ha för mat varje dag?
2
Svar
30
· Visningar
12 626
Senast: jerseyko
·
P
Övr. Djur En kalv på 2-3 månader. Vad ska en sådan liten krabat äta?! (Förutom hö alltså...) Och hur stor mängd hö/dag ska den ha? Hur vet jag när...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: jerseyko
·
R
Övr. Djur Jag har frågat ett par gånger förr, men då har jag inte haft pengar att köpa. Det har jag däremot nu, så därför passar jag också på att...
2
Svar
20
· Visningar
2 275
J
Övr. Djur Jag har nu haft den nye lille marsvinskillen i en månad ihop med den gamle hanen som är ett år. Den gamle bara uppvaktar den lille hela...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: *pilturs matte*
·
L
Övr. Djur Ska man hålla på och vaccinera sin kanin? Hur, när, var? :crazy: :o
Svar
8
· Visningar
4 108
Senast: gosebus
·
E
Övr. Djur Mina kaniner tycker mycket om gurka. Men är det bra för dem?
Svar
15
· Visningar
12 965
Senast: ninni_
·
H
Övr. Djur undefined Jag har en kanin som är 2 år gammal. Jag köpte henne när jag flyttade till en egen lägenhet för 2 år sedan. Min sambo och...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Zuzzi
·
G
Övr. Djur hej alla ni som kan mycket om kaniner. så här ligger det till. mina kaniner (6 månader gamla) har varit bästa kompisar sen jag satte...
Svar
4
· Visningar
962
·
Övr. Djur Har sett bilder här på buke, kaniner i sele ute i snön... Måste bara höra om det är ute-kaniner och vad de tycker om snön? (Man brukar...
Svar
15
· Visningar
3 142
·
D
Övr. Djur Så fin En bild på min kaninhona, 9 månader gammal... :love: Fast på bilden kanske hon är ett halvår gammal, men så mycket har hon...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Pikko har blivit psykad tror jag bestämt... Se själva! Snygg fågel va? :D
Svar
14
· Visningar
986
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Jag har hört att kaniner (och även marsvin) kan bli blinda av en vanlig fotoblixt. Stämmer det? :crazy: www.skuttet.tk -Allt för...
Svar
5
· Visningar
3 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Djur Hej! Upptäckte precis att min kanin satt och skakade mycket på huvudet. Jag lyfte på örat och vilken stank!!! Jag är inte känslig för...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur På måndag skickas nya snäckorna, så de lär vara framme på tisdag... Wohoo! :banana:
Svar
2
· Visningar
773
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Min systers ödla har fått flytta till ett stort terrarium så hans gammla bostad är nu tom. Ett akvarum är det faktiskt... håller just på...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Glimfeather
·
W
Övr. Djur Jag passar tre eremitkräftor när mina kompisar som har dom är på semester. Två mår bra och går runt och donar, men den tredje bara...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: WhiskyP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama