Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur som invarderade mig för en stund sen! :love: Tangentbordet är väldigt intressant men utsikten är desto bättre "Men kolla då! Nu ser...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag och pojkvännen funderar pa att skaffa barn, eh, djur menar jag. (Känns som lika stort ansvar) Skulle gärna ha en katt eller en hund...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 007
Senast: Lilldemonen
·
A
Övr. Djur jag har 2 chinchillor, 2 hanar i seperata burar. Den ena är drygt 7-8 år och jag har haft honom i hela hans liv i princip. Den andra...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: AtletShipping
·
S
Övr. Djur Nån som vet nån sida om klickerträning på andra djur än hund? Går det att klickerträna möss? Mvh Sussie
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Zuzzi
·
L
Övr. Djur Nu är det viss BARA kanintrådar här ? :devil:
Svar
12
· Visningar
811
Senast: Meibla
·
M
Övr. Djur Jag har två marsvin, det ena väger 1,1 kg som den rekomendera vikten är. Men det andra marsvinet väger 1,4 kg och är 3 decimeter lång...
Svar
14
· Visningar
1 703
Senast: moonlightgarden
·
E
Övr. Djur Vad ska man ge för mat till kaniner? Jag skulle vilja ge något som är bra för de. Jag skulle gärna vilja att de fick ett långt liv, och...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Ja jag har sett så många som har lagt ut bilder på sina sötnosar så jag bara blev tvungen att göra detsamma! Dock är inte bilderna...
2
Svar
29
· Visningar
2 309
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur Har läst nånstans att kaninens hakpåse är "miljöbetingad". Um? :confused: Vad beror det på?
Svar
4
· Visningar
792
·
Övr. Djur Bara namn förslag ;) *Enkelt att säga *Inte allt för "stamtavle aktigt" *Vanliga men ändå ovanliga namn Min hona (en av många) har...
2
Svar
24
· Visningar
14 423
·
Övr. Djur Hur mycket pellets bör de äta? Hon är 5 mån och väger nu efter max 2-3 veckors dräktighet 800 g. Är normal men börjar få go rund mage...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur Hur mycket mjölk får man varje dag från en mjölkko? Kan nån säga vad de ska ha för mat varje dag?
2
Svar
30
· Visningar
12 629
Senast: jerseyko
·
P
Övr. Djur En kalv på 2-3 månader. Vad ska en sådan liten krabat äta?! (Förutom hö alltså...) Och hur stor mängd hö/dag ska den ha? Hur vet jag när...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: jerseyko
·
R
Övr. Djur Jag har frågat ett par gånger förr, men då har jag inte haft pengar att köpa. Det har jag däremot nu, så därför passar jag också på att...
2
Svar
20
· Visningar
2 280
J
Övr. Djur Jag har nu haft den nye lille marsvinskillen i en månad ihop med den gamle hanen som är ett år. Den gamle bara uppvaktar den lille hela...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: *pilturs matte*
·
L
Övr. Djur Ska man hålla på och vaccinera sin kanin? Hur, när, var? :crazy: :o
Svar
8
· Visningar
4 110
Senast: gosebus
·
E
Övr. Djur Mina kaniner tycker mycket om gurka. Men är det bra för dem?
Svar
15
· Visningar
12 972
Senast: ninni_
·
H
Övr. Djur undefined Jag har en kanin som är 2 år gammal. Jag köpte henne när jag flyttade till en egen lägenhet för 2 år sedan. Min sambo och...
Svar
4
· Visningar
931
·
G
Övr. Djur hej alla ni som kan mycket om kaniner. så här ligger det till. mina kaniner (6 månader gamla) har varit bästa kompisar sen jag satte...
Svar
4
· Visningar
964
·
Övr. Djur Har sett bilder här på buke, kaniner i sele ute i snön... Måste bara höra om det är ute-kaniner och vad de tycker om snön? (Man brukar...
Svar
15
· Visningar
3 146
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka