Marsvin ute..

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Elwis_86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 757
Sv: Marsvin ute..

jag hoppas verkligen att du tar förnuftet till fånga och förstår att du INTE kan ha marsvin i ett stall. De är VISST känsliga för kyla, den som säger ngt annat ljuger... Minst 18+ bör det vara där marsvin vistas. Och så varmt har du det väl knappast i stallet? dessutom kommer det ju in kyla varenda gång du öppnar dörren för att tex ta in och ut hästar och det lilla drag som kommer då räcker för ett marsvin att bli sjuk på. Och marsvin blir sällan lindrigt förkylda, utan att de dör av förkylning är inte ovanligt.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
981
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 039
Senast: 13579vas
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 987
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka