Marsvin ute..

Sv: Marsvin ute..

jag hoppas verkligen att du tar förnuftet till fånga och förstår att du INTE kan ha marsvin i ett stall. De är VISST känsliga för kyla, den som säger ngt annat ljuger... Minst 18+ bör det vara där marsvin vistas. Och så varmt har du det väl knappast i stallet? dessutom kommer det ju in kyla varenda gång du öppnar dörren för att tex ta in och ut hästar och det lilla drag som kommer då räcker för ett marsvin att bli sjuk på. Och marsvin blir sällan lindrigt förkylda, utan att de dör av förkylning är inte ovanligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 005
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 276
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 548
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar