Sv: KvÄvs?

Hm

Så en råtta måste leva sina sista dagar i lidande och kanske självdö för att råtta nummer två fortfarande bara är LITE sjuk?

Face it vännen....gå och avliva bägge råttorna nu. En död råtta lider inte, en död råtta är inte ensam.

Men en självisk djurägare är....ja vaddå?

/KT

Jo jag förstår hur du menar ska försöka få en tid så fort som möjligt!

Ring genast, det måste nog finnas tid om du berättar att djuren mår så pass dåligt.

Det är en del i att vara djurägare, att avsluta innan djuren lider, och klarar man inte detså ska man inga djur ha...

Liknande trådar

Katthälsa Bengi (som är minst 13 men ev betydligt äldre, då han dök upp hos oss 2006 från typ ingenstans) har varit jättedålig en tid. Han har...
2
Svar
22
· Visningar
9 821
Senast: mollyphlox
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·
K
Hundhälsa Har en vuxen okastrerad han hund av stor ras 50kg+ som alltid varit frisk och kry, förutom lite småskador då och då men inget han inte...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: kramp
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 844
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024