Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur går det att tämja en hare och ha den som hoppkanin. har läst att harar får lov att tävla.. men går det att tämja en sån..
Svar
16
· Visningar
2 235
Senast: shallowxx
·
Övr. Djur Fulica http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/342200/dsc06886_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur dör vid 2 års ålder? Min lilla hamstersötis är 2 år och 4 månader :bump: och fortfarande full av energi, klättrar upp o ner på...
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Ska man klippa klorna på kaninerna?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Smulu
·
N
Övr. Djur Jag funderar på att avmaska min ena hona. Hon har gått ner lite i vikt den senaste månaden och är tunnare över ryggen. Är pigg, gör...
Svar
8
· Visningar
3 277
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Skulle klippa klorna på min ena dvärgvädurshona som bor i stallet. Och då upptäcker jag århundradets dubbelhaka! :eek: Alltså, den är...
Svar
1
· Visningar
840
·
Övr. Djur ...till den PERFEKTA djuraffären? En djuraffär med bra djur emd stamtavla, stora fina burar till djuren, bra sortiment, kunnig...
2
Svar
27
· Visningar
1 758
Senast: gadriel
·
K
Övr. Djur Tips, råd och information mottages tacksamt då jag har börjat fundera på att skaffa mej en gnagare. Kan en hamster eller två gerbiler...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: enjes
·
K
Övr. Djur Är du marsvinsintresserad? Besök marsvinsforumet www.marsvinsnatet.tk. Här finner du annonser, forum, månadens marsvinsbild mm mm! :banana:
Svar
1
· Visningar
1 202
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Nu vill jag att min lejonhuvade löwenkanin ska få ungar, men det är ju så rackarns svårt o hitta nån pojkkanin åt henne! speciellt...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: paradiset
·
R
Övr. Djur Jaha så var det dags då :D Nu vill jag se kort på alla djuren där hemma hos just DIG Djurflocken...
Svar
19
· Visningar
1 037
·
R
Övr. Djur Min ena hona har lekt mamma+mamma= barn men den andra vill inte. Så nu bor de i en vari´sin halva av buren (delat av med galler) honan...
Svar
9
· Visningar
1 344
·
Övr. Djur Har fått en lite flippad idé om att "bygga in" ett akvarium i badrumsväggen när vi bygger om. Vill kunna se fiskarna från två håll -...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur ...men det tål att upprepas: Djuraffärer är farliga! Var iväg dit för att köpa Toa Lätt och sepiaskal igår och självklart kan man...
Svar
19
· Visningar
1 308
·
E
Lantbruksdjur Jag har 2 höns och de är rädda för människor. Har någon något tips på vad jag kan göra?
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur 1. Hur ofta handlar du i zooaffär? 2. Hur långt har du till den djuraffären du handlar mest i? 3. Vad brukar du köpa? 4. Vad är bra...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: aramis
·
J
Övr. Djur Var ute och tog kort på mina små sötnosar idag! Det är marsvinen Lisa (virvel) och Alice (slät) och kaninerna Lina (Belgisk jätte) och...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: gadriel
·
M
Övr. Djur Köpte mig en belgisk jätte, då ca 3 månader, liten och tunn och vägde runt kilot. Hon förlorade sin mor och är uppfödd av en dvärgvädur...
Svar
17
· Visningar
5 158
Senast: mizz
·
Övr. Djur Hamnade på en sida om genetiska färgkoder på kaniner. Fast jag fattar nada...ska inte avla eller nåt sånt, bara funderade på vad...
Svar
17
· Visningar
3 422
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 355
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV