Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Vad har ni för tillbehör i burarna era? Skriv villket djur det är!
2 3
Svar
44
· Visningar
2 526
Senast: Widerberg
·
C
Övr. Djur Det kan man väl för bubblan inte ha som husdjur? :eek: :crazy: Jag läste i ett forum där en tjej skrev: Hej, nån har som har en...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: harryhook
·
J
Övr. Djur Finns det någon speciell sand man bör använda sig av? Har hört att det kan funka med Chinchillasand till hamstrar. Någon som vet mer...
Svar
8
· Visningar
1 710
Senast: Jozephin
·
S
Övr. Djur min kompis ringde precis från en kaninutstännling i kristianstad å berättade att de hade gotlandskaniner där så nu tar hon me en hem...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur Nu har de kommit!!! Har inte tatt några bilder än, gör det senare. Just nu ligger de nergrävda.. De är jättesöta å jättesmå! Mina ser ut...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Eftersom ingen svarade på min förra tråd så försöker jag igen. Har två roborowski-honor som är ungefär 6 månader gamla, de har gått...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Här är en bild på den snyggaste reticulatan :) Och lite till :D Fler Achatina reticulata...
Svar
15
· Visningar
876
·
D
Övr. Djur Nu är han borta. Min älskade kanin Pelle finns inte mer. Idag avlivade vi våran kanin Pelle. Han var gammal och mådde inte alls...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Sannis
·
R
Övr. Djur Jag har tre burar i mitt rum + att dörren är stägnd. Och gisses vilken lukt det blir av tre olika burar! Börjar nu fundera om grannen...
2
Svar
28
· Visningar
1 576
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur en fläck i snön vid namn fläcken: http://img.photobucket.com/albums/v285/Mirindia/DSCN1369.jpg...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Amania
·
N
Övr. Djur Fick idag en fråga om jag kunde tänka mig att adoptera en dvärgpapegoja. Ngn här som har haft eller har en? Kan bara liiite om...
Svar
1
· Visningar
6 635
Senast: Gojan
·
K
Övr. Djur Har nu varit och kikat runt i olika zoobutiker i min stad. Trodde förvisso inte att jag skulle hitta någon hamster jag direkt skulle...
Svar
2
· Visningar
847
·
Övr. Djur Vi har precis "blivit med hamster" av en slump. Det var länge sedan sist, så jag känner mig lite osäker. Vad behöver en hamster för...
Svar
14
· Visningar
2 043
·
Övr. Djur Har tagit lite kort på min kaninflikka. Kanske lägger Daarling in lite på hennes kanintjej. Här kommer bilderna på Ziri i snön...
Svar
3
· Visningar
765
·
Övr. Djur var har ni köpt era råttor? djuraffär eller uppfödare? isåfall vilken? jag ska köpa 2 stycken flickor av porlamarkens och kanske en...
Svar
3
· Visningar
776
·
J
Övr. Djur Hur ska jag göra nu?? Min marsvinskille klämde sig för tre veckor sen och blev av med klon. Hela klon gick av och man såg pulpan...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: joey
·
E
Övr. Djur Mina marsvins killar tror jag har börjat bli könsmogna. Dom skriker och har sig mot varandra.. eller så busar dom bara. när vet man...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Dravena
·
J
Övr. Djur Nu är det rätt dåliga foton visserligen men någon sm kan hjälpa mig att färgbestämma min hamster? Får hem honom om en vecka så då...
Svar
7
· Visningar
872
·
Q
Övr. Djur Vad är det första man ska göra när man tagit hem sina råttor från uppfödaren/zooaffären. Hur ska man handskas med dom? Ska man bara...
Svar
1
· Visningar
867
·
S
Övr. Djur Vi bor på en lantgård och jag har under en längre tid varit sugen på att införskaffa minigrisar. Tanken är att de ska bo i stallet...
Svar
8
· Visningar
1 945
Senast: enjes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur