Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vad och hur mycket ska dom äta?? Mina får fri tillgång på hö. Ska man ge mindre/mer hö beroende på hur protein- och energirikt det är...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Alla mina marsvin har haft nåt konstigt som ser ut som sårskorpor kring munnen nu.. någon som vet vad det är och vad man kan göra åt det...
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Somnade på soffan idag (okej, igår) med Rex. Tyckte det var nåt som lät lite smått när jag började vakna men trodde det var mysknaper...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Skulle ev skaffa mig en dunabur. Problemet är bara att alla är ju så jäkla låga! Skulle behöva ha en på minst 100*50*45 (LDH). Nån som...
Svar
12
· Visningar
2 477
·
D
Övr. Djur 2 veckor har gått utan min kanin. Den 1 februari 2005 tvingades vi ta bort våran kära vän, han hade då uppnått åldern 7 år, och mådde...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Summerflower
·
Övr. Djur Hej! Jag ska skaffa råttor men kan inte bestämma mig för om jag ska ha två små råttpojkar eller flickor. Någon som kan hjälpa mig med...
Svar
6
· Visningar
856
·
Övr. Djur Var finns annonssidor där man kan annonsera vs se annonser om djur? Förutom Buke, Blocket, Hästannonser och finn då... Visste massor...
Svar
2
· Visningar
3 628
·
R
Övr. Djur Vad har ni för tillbehör i burarna era? Skriv villket djur det är!
2 3
Svar
44
· Visningar
2 531
Senast: Widerberg
·
C
Övr. Djur Det kan man väl för bubblan inte ha som husdjur? :eek: :crazy: Jag läste i ett forum där en tjej skrev: Hej, nån har som har en...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: harryhook
·
J
Övr. Djur Finns det någon speciell sand man bör använda sig av? Har hört att det kan funka med Chinchillasand till hamstrar. Någon som vet mer...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: Jozephin
·
S
Övr. Djur min kompis ringde precis från en kaninutstännling i kristianstad å berättade att de hade gotlandskaniner där så nu tar hon me en hem...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur Nu har de kommit!!! Har inte tatt några bilder än, gör det senare. Just nu ligger de nergrävda.. De är jättesöta å jättesmå! Mina ser ut...
Svar
2
· Visningar
752
·
Övr. Djur Eftersom ingen svarade på min förra tråd så försöker jag igen. Har två roborowski-honor som är ungefär 6 månader gamla, de har gått...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Här är en bild på den snyggaste reticulatan :) Och lite till :D Fler Achatina reticulata...
Svar
15
· Visningar
878
·
D
Övr. Djur Nu är han borta. Min älskade kanin Pelle finns inte mer. Idag avlivade vi våran kanin Pelle. Han var gammal och mådde inte alls...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Sannis
·
R
Övr. Djur Jag har tre burar i mitt rum + att dörren är stägnd. Och gisses vilken lukt det blir av tre olika burar! Börjar nu fundera om grannen...
2
Svar
28
· Visningar
1 579
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur en fläck i snön vid namn fläcken: http://img.photobucket.com/albums/v285/Mirindia/DSCN1369.jpg...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Amania
·
N
Övr. Djur Fick idag en fråga om jag kunde tänka mig att adoptera en dvärgpapegoja. Ngn här som har haft eller har en? Kan bara liiite om...
Svar
1
· Visningar
6 639
Senast: Gojan
·
K
Övr. Djur Har nu varit och kikat runt i olika zoobutiker i min stad. Trodde förvisso inte att jag skulle hitta någon hamster jag direkt skulle...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur Vi har precis "blivit med hamster" av en slump. Det var länge sedan sist, så jag känner mig lite osäker. Vad behöver en hamster för...
Svar
14
· Visningar
2 045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka