Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mina bidrag :) Puffa hoppar längd, 220 cm. Sista pinnen till Elit! Mini på Breeders Trophy 2004 Puffa på samma tävling...
2
Svar
32
· Visningar
1 733
S
Övr. Djur Hoppast ni forstår svorsk :o Mina två undulater (en hunn på 1/2 år, og en hann på snart et år) får fly fritt ut og inn av buret hele...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Knäppt nya bilder, för en gångs skull på rådis ;) Fast bara på Lolita, sen tog batteriet slut :P Ser tjock ut Schysst stil! :D På...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: harryhook
·
D
Övr. Djur ok, people, hjälp mig här nu.. har en ensam chinchillahane och söker aktiveringstips.. hur kan man inreda buren så hans tillvaro blir...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har precis råkat ut för första (och förhoppningsvis sista) bitande råttan... :( Lolita har lite då och då de senaste dagarna...
Svar
14
· Visningar
2 972
·
Övr. Djur är intresserad av att försöka få fram några flera franska vädurar med färgen chinchilla. Har en viltgrå hona som jag har 3 kända led...
Svar
7
· Visningar
1 283
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Ska ju omplacera några råttor och fått mail från en som är intresserad av Sivert och Gudrun. Iom att Gudrun är människorädd så är kraven...
Svar
19
· Visningar
1 730
·
Övr. Djur var ute med min franska tiger och knäppte lite kort. två stycken blev så bra så jag måste visa dom! :love: Ganti, pappa upp i...
2
Svar
21
· Visningar
1 460
Senast: humlanotrocadero
·
J
Övr. Djur Japp som det står i rubriken. Han nyser! Alternativt har väldig hicka! Han har inga rinnande ögon, är pigg, ja det enda är att han...
2
Svar
21
· Visningar
6 711
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur ...vad sägs om dessa då? Snygga va? :d :love:
2 3
Svar
59
· Visningar
3 491
·
S
Övr. Djur Jag har en kasterad hankanin som är egen uppfödning, i år fyller han 9 så han börjar bli lite till åren. Han har alltid, ända sen har...
Svar
12
· Visningar
1 243
·
A
Övr. Djur tessla tarja tatanja Namnlös hona Namnlös Hane Ni får gärna hjälp mig med namn till dem namnlösa, namnen måste börja på T
Svar
15
· Visningar
846
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Försökt få lite bättre på reticulatorna bla... :) Achatina reticulata...
2
Svar
21
· Visningar
1 708
·
E
Övr. Djur När ska man sära på dom? :confused: Mina marsvins killar skriker väldigt mkt på varandra, när ska man sära på dom? När vet man...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: astronaut
·
E
Övr. Djur Har nån här en hermelin kanin?
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Hamstern har druckit jättemkt idag, fyllt på vattenskålen 2 ggr redan o nu e den tom igen. Vet ej o man ska ställa in mer vatten för...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: astronaut
·
M
Övr. Djur Min marsvinshane på 4-5 år (han är själv och har alltid vart det. Han måste tyvärr vara själv för att han är elak mot andra marsvin dvs...
Svar
8
· Visningar
5 492
Senast: jowe
·
Övr. Djur ...hur mycket gnager era kaniner på inredningen? Alltså på mattor, möbler osv. (jag förutsätter att sladdar är väl gömda ;) ) och...
2
Svar
26
· Visningar
3 875
·
Övr. Djur ...att ni visar upp era små kräk med kort pres :) :D Mina: Rex, ag ir X, 1 år och 10 mån, e:? u:? Reno, ba ro, 1 år och 10 mån...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 963
·
T
Övr. Djur Jag har en råtta som är ganska gammal. Han har varit lite dålig ett tag och idag har vi varit borta. Kom hem för ett tag sen och jag...
Svar
5
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka