Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur var ute med min franska tiger och knäppte lite kort. två stycken blev så bra så jag måste visa dom! :love: Ganti, pappa upp i...
2
Svar
21
· Visningar
1 456
Senast: humlanotrocadero
·
J
Övr. Djur Japp som det står i rubriken. Han nyser! Alternativt har väldig hicka! Han har inga rinnande ögon, är pigg, ja det enda är att han...
2
Svar
21
· Visningar
6 705
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur ...vad sägs om dessa då? Snygga va? :d :love:
2 3
Svar
59
· Visningar
3 486
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Jag har en kasterad hankanin som är egen uppfödning, i år fyller han 9 så han börjar bli lite till åren. Han har alltid, ända sen har...
Svar
12
· Visningar
1 243
Senast: Zuzzi
·
A
Övr. Djur tessla tarja tatanja Namnlös hona Namnlös Hane Ni får gärna hjälp mig med namn till dem namnlösa, namnen måste börja på T
Svar
15
· Visningar
844
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Försökt få lite bättre på reticulatorna bla... :) Achatina reticulata...
2
Svar
21
· Visningar
1 705
·
E
Övr. Djur När ska man sära på dom? :confused: Mina marsvins killar skriker väldigt mkt på varandra, när ska man sära på dom? När vet man...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: astronaut
·
E
Övr. Djur Har nån här en hermelin kanin?
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Hamstern har druckit jättemkt idag, fyllt på vattenskålen 2 ggr redan o nu e den tom igen. Vet ej o man ska ställa in mer vatten för...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: astronaut
·
M
Övr. Djur Min marsvinshane på 4-5 år (han är själv och har alltid vart det. Han måste tyvärr vara själv för att han är elak mot andra marsvin dvs...
Svar
8
· Visningar
5 472
Senast: jowe
·
Övr. Djur ...hur mycket gnager era kaniner på inredningen? Alltså på mattor, möbler osv. (jag förutsätter att sladdar är väl gömda ;) ) och...
2
Svar
26
· Visningar
3 868
·
Övr. Djur ...att ni visar upp era små kräk med kort pres :) :D Mina: Rex, ag ir X, 1 år och 10 mån, e:? u:? Reno, ba ro, 1 år och 10 mån...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 959
·
T
Övr. Djur Jag har en råtta som är ganska gammal. Han har varit lite dålig ett tag och idag har vi varit borta. Kom hem för ett tag sen och jag...
Svar
5
· Visningar
743
Övr. Djur Nu är de 4 veckor, eller om de var 4 ½ (kommer ej ihåg :smirk: ) från vänster: golden/choklad/white sheltie ,tingad mitten...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Kanske de finaste jag fått hittills :love: 9 dagar på bilden men de är 2 veckor nu :banana: den till vänster Tingad de andra...
Svar
14
· Visningar
865
Senast: Zlatan
·
J
Övr. Djur Jag har kollat lite på nätet om råttans näringsbehov vad gäller protein, fett och kolhydrater. Men det står liksom "Råttor ska ha 15 %...
Svar
5
· Visningar
800
·
R
Övr. Djur Har läst runt på olika hemsidor om vad som gäller med marsvin, om de ska bo tillsammans och så. På de flesta sidorna står det att man...
Svar
18
· Visningar
1 495
Senast: Marwinette
·
J
Övr. Djur Var inne på den lokala zoobutiken häromdan och han som äger den är en ruskig besservisser och tror han vet bäst och kan allt mm mm, inte...
Svar
8
· Visningar
3 827
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur Nu har jag fått hem min lilla bebis. :love: För några dagar sedan förstås. Ser det fortfarande ut att vara en normalfärgad dominant...
Svar
19
· Visningar
3 438
Senast: enjes
·
P
Övr. Djur har ju skrivit förut om att jag fått marsvinsungar, två honor. Well, det var fel, det var en av varje :smirk: nu har den...
Svar
9
· Visningar
784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka