Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Natten till lördag så dog båda mina gerbil killar... detta var inte helt oväntat då dom började närma sig 5-års strecket och inte var...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: gejsa
·
Övr. Djur Hade en intressant mogon med våran lilla paddo och funderade över om det finns ngn mer här som kanske har en skäggagam? Vill ni berätta...
Svar
15
· Visningar
4 112
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Taget från Vår bostad: "För många år sen skulle jag få en bläckfisk från Oceanografiska muséet i Monaco. Den kom med ett fraktplan...
Svar
6
· Visningar
7 247
Övr. Djur Jag har varit och tittat på ökenråttor idag i djuraffären. Åh, va söta! nu är det så att jag funderar på att köpa två stycken och nu...
Svar
19
· Visningar
2 607
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur Hejsan alla kanin "experter" Min Troj (Hermelin) blir ju bara värre och värre.. När jag köpte honom i Oktober var han lugn och fin och...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Först är Paradisets Anton som stannar, han har riktigt mjuk lång päls precis som sin far : Nästa är Simon som är tingad, han är...
Svar
13
· Visningar
832
Senast: Matiz
·
Övr. Djur Dokumentär på 4:an torsdag 20.00. Bara så ni vet!
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 742
Senast: Jeffa
·
H
Övr. Djur Hej alla! Jag har fått fenröta i mitt 80 liters akvarium, troligen fick jag det vid inköp av nya gyppyhannar. Och eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
9 772
Senast: Hel
·
D
Övr. Djur Ok, nu är jag nyfiken; Kan man ha ett "springhjul" (typ som man har till råttor) till chinchillor?
Svar
8
· Visningar
1 613
Senast: Poxz
·
J
Övr. Djur Hejsan! Jag skall göra ett arbete om dessa "små" underbara varelser :) Men jag hittar inte någonstans info om släkte, familj och...
Svar
4
· Visningar
1 544
Övr. Djur En av mina sniglar är numera könsmogen. Nu väntar jag bara på att Konrad ska bli detsamma så kanske jag kan försöka få lite bebbar sen...
2
Svar
24
· Visningar
1 816
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur denna hona stannar, en likadan hona är till salu :banana: denna hona oxå denne hane är tingad denne hane...
2
Svar
22
· Visningar
1 431
Senast: paradiset
·
C
Övr. Djur Kan man ha 2 Hamstrar eller fler i samma bur?? :banana: Eller bråkar dom då? :crazy:
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Crayola
·
Övr. Djur Mina bidrag :) Puffa hoppar längd, 220 cm. Sista pinnen till Elit! Mini på Breeders Trophy 2004 Puffa på samma tävling...
2
Svar
32
· Visningar
1 731
S
Övr. Djur Hoppast ni forstår svorsk :o Mina två undulater (en hunn på 1/2 år, og en hann på snart et år) får fly fritt ut og inn av buret hele...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Knäppt nya bilder, för en gångs skull på rådis ;) Fast bara på Lolita, sen tog batteriet slut :P Ser tjock ut Schysst stil! :D På...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: harryhook
·
D
Övr. Djur ok, people, hjälp mig här nu.. har en ensam chinchillahane och söker aktiveringstips.. hur kan man inreda buren så hans tillvaro blir...
Svar
6
· Visningar
882
·
Övr. Djur Har precis råkat ut för första (och förhoppningsvis sista) bitande råttan... :( Lolita har lite då och då de senaste dagarna...
Svar
14
· Visningar
2 953
·
Övr. Djur är intresserad av att försöka få fram några flera franska vädurar med färgen chinchilla. Har en viltgrå hona som jag har 3 kända led...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Ska ju omplacera några råttor och fått mail från en som är intresserad av Sivert och Gudrun. Iom att Gudrun är människorädd så är kraven...
Svar
19
· Visningar
1 721
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter