Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har märkt av allergi mer och mer när det gäller chillorna, och igår när jag skulle städa buren svällde näsan igen helt och hållet...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Poxz
·
D
Övr. Djur jag har tänkt skaffa guldfiskar (eller några liknande, egentligen vet jag inte ett skit om fiskar - än.. ;)) så nu har jag lite frågor...
Svar
11
· Visningar
4 291
Senast: Enya
·
M
Övr. Djur Nu e det som så att jag inte har koll på detta ämne, eftersom att jag egentligen skulle ha marsvinsungar utav mina marsvin. Men olykor...
2
Svar
25
· Visningar
2 813
Senast: moonlightgarden
·
B
Övr. Djur Hej på er! Jag har problem med två av mina kaniner (inga allvarliga, men ändå :D ). Kanske nån som vet vad jag borde göra? Kanin 1...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: B1an
·
M
Övr. Djur Tänkte bara visa ett kort på min bock Odin som jag haft sen i början på november. [/IMG] [/IMG] Har ju som ni kanske vet geten...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Om man har en kanin som inte fått gräs på över ett halvår, endast hö, grönsaker och pellets som man helt plötsligt ger en jättehög med...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: eldione
·
S
Övr. Djur nån här som har gotlänningar??? ja har :love: :love: , å d vore kul att höra hur nån annan har dem...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: shallowxx
·
Y
Övr. Djur Lammet Viktorias mamma har dött och Viktoria är ju självklart förtvivlad och vill inte vara själv i sin box, då hoppar hon ut. Hon fick...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: Masse
·
P
Övr. Djur Ehh, jag som var så stolt över att inte ha handlat nå´t nytt på mässan, oupps :o Har nu beställt 5 st coboltblå fågelspindlar till :D...
2
Svar
36
· Visningar
2 619
A
Övr. Djur lit nya bilder på fläcken http://www.zoonen.com/res/user/21432/galleri/381183/dscn1715_orig_SE.jpg...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Sandraaa
·
J
Övr. Djur Ja jag har blivit hamstertokig! Eller galen! Eller ja. Jag såg värsta gulliga hamstern idag i zooaffären. Och jag var helt enkelt...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: Jozephin
·
R
Övr. Djur Har jag blivit dö kär i en guldhamster (angora) Så jag tog helt enkelt honom med mig hem! Jag hade ju bur så jag köpte honom plus några...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Jag har nu bara kvar 1 marsvins hane, sålde den andre igår pga att dom inte gick ihop. Han jag har kvar försökte para sig med den andre...
Svar
1
· Visningar
729
·
G
Övr. Djur Tänkte bara höra vad en kanin kan äta och inte bör äta? Skriv gärna om hur ofta de kan äta det, och i vilken mängd. Tex vitkål bara...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Djur Är ingen kaninmänniska mer än att man alltid haft sedan barnsben(men då mer som att alla andra hade).Men nu är man nått vuxen ålder o...
Svar
5
· Visningar
2 228
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Djur Vad ger ni för pellets till era kaniner? (ni får gärna skriva med näringsvärdena) Vad är det för ras och ålder Används den till...
Svar
8
· Visningar
1 215
Senast: paradiset
·
Övr. Djur det här med att sitta med öppen mun... varför gör de det? Är det för att svalka sig eller hur är det?
Svar
4
· Visningar
699
Senast: Cattis_E
·
G
Övr. Djur Hur kommer det sig att man har eller tom betalar för att ha sniglar hemma? :D Avskyr sniglar och har inte den minsta förståelse...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Gissa vad för något sött jag har fått i mitt rum :devil: .... En stor vit bur med... Råttan som är världens typ fulsötaste marsvin...
Svar
4
· Visningar
832
·
Lantbruksdjur Någon som är haj på hönsraser? Vi ska ha hönor till tuppen Astrid :devil: De ska vara tåliga, bra äggläggare, bra ruvare och helst se...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka