Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Det här är marsvinet jag fick hem idag. Hon är en teddy, 2 år lite drygt. Nån av er färgkunniga som kan berätta vad hennes färg kallas? Tuva
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: kaktusblomma
·
E
Övr. Djur fick i veckan domen från veterinärerna på blå stjärnan. efter sex röntgenplåtar konstaterades det att hon har metastaser i bägge...
Svar
18
· Visningar
1 191
·
Övr. Djur Nu är jag trött på att gynna zooaffärer med pengar för fiskar som kolar efter några dagar :mad: .Kan privatpersoner skicka levande fisk...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: kpist
·
Övr. Djur Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet? Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag...
Svar
2
· Visningar
788
·
Övr. Djur Har tidigare skrivit en fråga här om mitt marsvin sex år som kliat sig och bitit av pälsen på sidorna. Har varit hos veterinär med henne...
Svar
4
· Visningar
1 728
Senast: blissare
·
Lantbruksdjur Mathilda och Megasen. I morse på stallgången. Mathilda Megasen osopad stallgång :angel:
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Hur har ni andra getägare (även får) era getter som? Vad har ni för "underlag" inne till dom? Har ni inrett boxarna på nå vis...
Svar
5
· Visningar
1 725
Senast: Sweet
·
A
Övr. Djur Vad tar butikerna betalt för en rått/hamsterbur i plast/stål ca 30x45 cm? Samt tillbehör som hus,klätterställningar, lekträd, matskålar...
2
Svar
28
· Visningar
2 280
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Är lite nyfiken på får. Vem märker fåren och vad kostar detta och hur går det till?
Svar
9
· Visningar
2 123
Senast: Hallau
·
K
Övr. Djur Någon som vet var man kan få tag på Fransk vädur här i Dalarna? Gärna norra. Har en uppfödare inte långt härifrån men hennes ungar är...
Svar
5
· Visningar
1 186
·
Övr. Djur Hihi :love: Var bara tvungen att skriva här. Min kanin är så söööt. Var ute och lekte med henne i trädgården idag och nu så kommer...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Zuzzi
·
T
Övr. Djur Funderar på att skaffa marsvin!! :) Eller ja, det är väl de som kommer upp när jag inte får ha kanin (allergiska förräldrar) och min...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
·
Övr. Djur Han flyttade hem till mig förra onsdagen och fick med sig spån, hö och mat så det är inget han fått nytt. Han är avmaskad för han va...
Svar
11
· Visningar
1 475
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Hur ser era gnagares bur/burar ut?? Är den kanske liten eller stor. Har den flera våningar och kanske mycket leksaker? :D Så...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: enjes
·
B
Lantbruksdjur Ja, vad ger man till hönor att äta? Majs har jag förstått ger gulare gulor, men vad ger man mer?
Svar
3
· Visningar
2 657
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur Vilket väljer ni? :D http://www.olympictrans.ru/fun/img/uglyZoo/
Svar
5
· Visningar
1 392
Senast: LillaMy84
·
Övr. Djur har för ca 1 vecka sedan fått tre små råttor pga att deras ägare inte kunde ha dom kvar längre. Dessa tre små herrar skulle behöva bli...
Svar
2
· Visningar
839
·
Övr. Djur Ja nu har jag köpt ekologisk pellets utan tillsatser, men min pippi undviker dem mycket effektivt, några tips ngn?
Svar
11
· Visningar
3 245
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Eller hon hade det i natt i alla fall... Våran hamsterdam är normalt ett lugnt och sansat litet djur som inte röjer runt så värst...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka