Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur har ni andra getägare (även får) era getter som? Vad har ni för "underlag" inne till dom? Har ni inrett boxarna på nå vis...
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: Sweet
·
A
Övr. Djur Vad tar butikerna betalt för en rått/hamsterbur i plast/stål ca 30x45 cm? Samt tillbehör som hus,klätterställningar, lekträd, matskålar...
2
Svar
28
· Visningar
2 277
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Är lite nyfiken på får. Vem märker fåren och vad kostar detta och hur går det till?
Svar
9
· Visningar
2 120
Senast: Hallau
·
K
Övr. Djur Någon som vet var man kan få tag på Fransk vädur här i Dalarna? Gärna norra. Har en uppfödare inte långt härifrån men hennes ungar är...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hihi :love: Var bara tvungen att skriva här. Min kanin är så söööt. Var ute och lekte med henne i trädgården idag och nu så kommer...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Zuzzi
·
T
Övr. Djur Funderar på att skaffa marsvin!! :) Eller ja, det är väl de som kommer upp när jag inte får ha kanin (allergiska förräldrar) och min...
2
Svar
25
· Visningar
2 088
Senast: kaktusblomma
·
Övr. Djur Han flyttade hem till mig förra onsdagen och fick med sig spån, hö och mat så det är inget han fått nytt. Han är avmaskad för han va...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Hur ser era gnagares bur/burar ut?? Är den kanske liten eller stor. Har den flera våningar och kanske mycket leksaker? :D Så...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: enjes
·
B
Lantbruksdjur Ja, vad ger man till hönor att äta? Majs har jag förstått ger gulare gulor, men vad ger man mer?
Svar
3
· Visningar
2 644
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur Vilket väljer ni? :D http://www.olympictrans.ru/fun/img/uglyZoo/
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: LillaMy84
·
Övr. Djur har för ca 1 vecka sedan fått tre små råttor pga att deras ägare inte kunde ha dom kvar längre. Dessa tre små herrar skulle behöva bli...
Svar
2
· Visningar
836
·
Övr. Djur Ja nu har jag köpt ekologisk pellets utan tillsatser, men min pippi undviker dem mycket effektivt, några tips ngn?
Svar
11
· Visningar
3 241
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Eller hon hade det i natt i alla fall... Våran hamsterdam är normalt ett lugnt och sansat litet djur som inte röjer runt så värst...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Poxz
·
Z
Övr. Djur Jag har blivit grymt sugen på att skaffa en sköldpadda. :) Jag har inga tidigare erfarenheter av dom sen tidigare, men jag har fastnat...
Svar
16
· Visningar
6 033
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur jag har en fråga om ni vet eller tycker man kan göra??? har kanintjejer nu som är 6år gammla de har aldrig fått kaninungar tror ni att...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Gullan86
·
Övr. Djur På Sivert och flickorna :) Diva på hammocken http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/03284/06842/thumbs/big/DSC09051.JPG...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Meibla
·
Q
Övr. Djur Jag har kollat runt lite och letat efter råttuppfödare i Östergötland eller i närheten av Norrköping, har inte hittat någon sådan så jag...
Svar
12
· Visningar
4 467
·
Övr. Djur Hur seriös anser ni att denna sidan är: http://hem.spray.se/sophia.kanin/mat.html
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur ...får en minigris i en kull? Tacksam för svar! "Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt...
Svar
9
· Visningar
2 642
Övr. Djur kan någon hjälpa mej att hitta information om grå starr på kaniner ?... mkt tacksam för svar.
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mysig/romantisk restaurang i Stockholm
  • Black Friday
  • Avstå jobbresor

Hund, Katt, Andra Djur