Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Jag åkte in akut med min kanin till Djursjukhuset i fredags. Hon är förstoppad. Hon kan inte bajsa och hon äter inte eller dricker...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: HokusPokus
·
R
Övr. Djur Hej! Jag har en fråga angående vad man bör ge sin kanin (i det här fallet en dvärg/vädurskanin på snart 5 år). Många säger olika om...
Svar
5
· Visningar
3 016
Senast: Jo-anna
·
Övr. Djur HONRÅTTA KÖPES!! (AKUT)!! har ganska bråttom att köpa en honråtta! (får hem en råtta den 23 april) och den måste ju ha en kompis...
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur En kompis till mig har en kaninhane som börjat skvätta. Om man kastrerar honom. Slutat skvättandet då? Eller kan det bli så att han ändå...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: gosebus
·
Övr. Djur I sommar kommer jag antagligen bo hos mina föräldrar, de vill inte att mina marsvin bor inne då. Så jag funderar på om de kan bo på...
Svar
8
· Visningar
1 848
Senast: turbofling
·
Övr. Djur är det någon som ska åka från stockholm till skåne? isåfall kan ni hämta en råtta till mig då i stockholm mellan den 7-14 maj? kan...
Svar
3
· Visningar
778
·
J
Övr. Djur Finns dom i Sverige, alltså att köpa?
Svar
1
· Visningar
825
·
Övr. Djur Reno fick igår tillbaka sina vingar och återvände till råtthimlen. Min gamla plutt, en av mina första råttor. 6 dagar från att...
Svar
19
· Visningar
1 091
Senast: enjes
·
Övr. Djur som heter "Hur mycket gräs kan man äta innan matte tar upp en till buren?". kameran surrar fortfarande läskigt, men om matte lägger sig...
Svar
19
· Visningar
1 107
Senast: _Runaway_
·
L
Övr. Djur Finns det dem av er som väljer bort ett djur för dess ögonfärg? Jag har upplevt att uppfödare blir nästan tacksamma för att man väljer...
Svar
8
· Visningar
1 704
Senast: Stollan
·
Lantbruksdjur Sedan i höstas är jag ägare till fem Oxford Down får. Nu när det har blivit lite varmare planerar vi att klippa fåren, eller rättare...
Svar
7
· Visningar
3 065
Senast: Masse
·
E
Övr. Djur Vi har 2 höns. Idag när vi kom till stallet låg den ena hönan och ruvade på 6 ägg. Kan det vara kycklingar i dem? Vi har ingen tupp, men...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Stoppard
·
J
Övr. Djur hjälp! igår klämde vi vårt marsvin i burdörren så att hela ena nageln, klon, gick av. Vi fick stopp på blödningen och nu går han på...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: kaktusblomma
·
Övr. Djur Det här är marsvinet jag fick hem idag. Hon är en teddy, 2 år lite drygt. Nån av er färgkunniga som kan berätta vad hennes färg kallas? Tuva
Svar
13
· Visningar
1 055
·
E
Övr. Djur fick i veckan domen från veterinärerna på blå stjärnan. efter sex röntgenplåtar konstaterades det att hon har metastaser i bägge...
Svar
18
· Visningar
1 190
·
Övr. Djur Nu är jag trött på att gynna zooaffärer med pengar för fiskar som kolar efter några dagar :mad: .Kan privatpersoner skicka levande fisk...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: kpist
·
Övr. Djur Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore...
Svar
6
· Visningar
788
·
Övr. Djur Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet? Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag...
Svar
2
· Visningar
787
·
Övr. Djur Har tidigare skrivit en fråga här om mitt marsvin sex år som kliat sig och bitit av pälsen på sidorna. Har varit hos veterinär med henne...
Svar
4
· Visningar
1 726
Senast: blissare
·
Lantbruksdjur Mathilda och Megasen. I morse på stallgången. Mathilda Megasen osopad stallgång :angel:
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare