Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Djur Jag har blivit grymt sugen på att skaffa en sköldpadda. :) Jag har inga tidigare erfarenheter av dom sen tidigare, men jag har fastnat...
Svar
16
· Visningar
6 035
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur jag har en fråga om ni vet eller tycker man kan göra??? har kanintjejer nu som är 6år gammla de har aldrig fått kaninungar tror ni att...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Gullan86
·
Övr. Djur På Sivert och flickorna :) Diva på hammocken http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/03284/06842/thumbs/big/DSC09051.JPG...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Meibla
·
Q
Övr. Djur Jag har kollat runt lite och letat efter råttuppfödare i Östergötland eller i närheten av Norrköping, har inte hittat någon sådan så jag...
Svar
12
· Visningar
4 477
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hur seriös anser ni att denna sidan är: http://hem.spray.se/sophia.kanin/mat.html
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur ...får en minigris i en kull? Tacksam för svar! "Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt...
Svar
9
· Visningar
2 643
Övr. Djur kan någon hjälpa mej att hitta information om grå starr på kaniner ?... mkt tacksam för svar.
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: turbofling
·
Övr. Djur Jag har en sk rastinhägnad där min 2 kaniner kan skutta runt i skift. Då det är en hona och hane är det skiftgång som gäller. Denna...
Svar
1
· Visningar
2 114
Senast: aramis
·
Övr. Djur Mina höns har fått benkvalster *Uäk* Fattar inte hur detta kan komma sig för vi rengör och ofta och noggrant i deras hönshus och...
2
Svar
21
· Visningar
3 107
P
Övr. Djur hur gamla ska dom vara innan dom kan lämna sitt hem. Ska dom vänjas av från mamman, när i sådanafall?
Svar
1
· Visningar
841
·
D
Övr. Djur Jahapp, jag blev med smått fastän jag varken visste eller ville det. :crazy: Min kaninhona har byggt bo och fött 5 ungar mitt i...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Hej nu är jag med pippi igen! Köpt en olivgrön gråvinge som gör att kropsfärgen är reducerad med 50% och den är riktigt vackert...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Jag har blivit ombedd att hjälpa till med att försöka "få ordning" på en liten hamsterkille som kommer från djuraffär. Han är ca 14...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Poxz
·
Övr. Djur jag har fått ta över en kanin för något år sedan som alltid har haft rinniga ögon (även innan jag fick honom). någon som vet vad man...
Svar
4
· Visningar
1 051
D
Övr. Djur ...att kaninen är dräktig??
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur På gamlingarna på våran promenad idag :) Reno: http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/03284/06842/thumbs/big/DSC08868.JPG...
2
Svar
25
· Visningar
1 731
·
K
Övr. Djur För ett tag sedan dog mina döttrars dvärgvädur och nu börjar jag snart vekna för allt tjat om en ny... (ok, jag är inte så...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Kockan
·
Övr. Djur ni med utekaniner - brukar ni ta ut era kaniner i snön så dem får skutta omkring ? jag tar ut två av mina kaniner i snön.. men jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 488
J
Övr. Djur Är åsna bra att rida skogs turer med??? Vet nån bra åsne sida???
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Piraja
·
D
Övr. Djur Det är på tiden att min kaninhane får ett ordentligt namn nu! Han hette Ia tidigare och när det sedan visade sig vara en kille så har...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Dolores_88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka