Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har en sk rastinhägnad där min 2 kaniner kan skutta runt i skift. Då det är en hona och hane är det skiftgång som gäller. Denna...
Svar
1
· Visningar
2 113
Senast: aramis
·
Övr. Djur Mina höns har fått benkvalster *Uäk* Fattar inte hur detta kan komma sig för vi rengör och ofta och noggrant i deras hönshus och...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
P
Övr. Djur hur gamla ska dom vara innan dom kan lämna sitt hem. Ska dom vänjas av från mamman, när i sådanafall?
Svar
1
· Visningar
840
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Jahapp, jag blev med smått fastän jag varken visste eller ville det. :crazy: Min kaninhona har byggt bo och fött 5 ungar mitt i...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Hej nu är jag med pippi igen! Köpt en olivgrön gråvinge som gör att kropsfärgen är reducerad med 50% och den är riktigt vackert...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Jag har blivit ombedd att hjälpa till med att försöka "få ordning" på en liten hamsterkille som kommer från djuraffär. Han är ca 14...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Poxz
·
Övr. Djur jag har fått ta över en kanin för något år sedan som alltid har haft rinniga ögon (även innan jag fick honom). någon som vet vad man...
Svar
4
· Visningar
1 049
D
Övr. Djur ...att kaninen är dräktig??
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur På gamlingarna på våran promenad idag :) Reno: http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/03284/06842/thumbs/big/DSC08868.JPG...
2
Svar
25
· Visningar
1 731
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur För ett tag sedan dog mina döttrars dvärgvädur och nu börjar jag snart vekna för allt tjat om en ny... (ok, jag är inte så...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Kockan
·
Övr. Djur ni med utekaniner - brukar ni ta ut era kaniner i snön så dem får skutta omkring ? jag tar ut två av mina kaniner i snön.. men jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 472
J
Övr. Djur Är åsna bra att rida skogs turer med??? Vet nån bra åsne sida???
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Piraja
·
D
Övr. Djur Det är på tiden att min kaninhane får ett ordentligt namn nu! Han hette Ia tidigare och när det sedan visade sig vara en kille så har...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Jag har märkt av allergi mer och mer när det gäller chillorna, och igår när jag skulle städa buren svällde näsan igen helt och hållet...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Poxz
·
D
Övr. Djur jag har tänkt skaffa guldfiskar (eller några liknande, egentligen vet jag inte ett skit om fiskar - än.. ;)) så nu har jag lite frågor...
Svar
11
· Visningar
4 289
Senast: Enya
·
M
Övr. Djur Nu e det som så att jag inte har koll på detta ämne, eftersom att jag egentligen skulle ha marsvinsungar utav mina marsvin. Men olykor...
2
Svar
25
· Visningar
2 799
Senast: moonlightgarden
·
B
Övr. Djur Hej på er! Jag har problem med två av mina kaniner (inga allvarliga, men ändå :D ). Kanske nån som vet vad jag borde göra? Kanin 1...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: B1an
·
M
Övr. Djur Tänkte bara visa ett kort på min bock Odin som jag haft sen i början på november. [/IMG] [/IMG] Har ju som ni kanske vet geten...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Om man har en kanin som inte fått gräs på över ett halvår, endast hö, grönsaker och pellets som man helt plötsligt ger en jättehög med...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: eldione
·
S
Övr. Djur nån här som har gotlänningar??? ja har :love: :love: , å d vore kul att höra hur nån annan har dem...
Svar
14
· Visningar
1 196
Senast: shallowxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama