Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Tittar in en snabbis :banana: Blev nyligen med tupp, för någon dag sedan närmare bestämt. De har kvar alla tupparna från kullen i...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: nala
·
Övr. Djur Ni som tipsade mig förut när jag skrev att jag skulle skaffa ökenråttor, jag lovade ju en rapport. Hämtade hem dem i går och de är ju...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: vendelay
·
J
Övr. Djur Hejsan... Jag har en undran. Är det vanligt att man kastrerar marsvin och om någon vet vad det i så fall kostar? Har en hane...
Svar
10
· Visningar
6 241
Senast: Drusilla
·
Övr. Djur På buren? Längd, bredd och höjd? Vill ha en smart bur nämligen ska göra själv, vill ha den lång inte iditoiskt hög då de inte flyger...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: paradiset
·
Lantbruksdjur Igår fick en av gårdens hundar tag på en höna. Höll kvar i kanske 20 sek innan jag hann fram och hunden släppte. Det virvlade mkt...
Svar
4
· Visningar
3 884
Senast: _Runaway_
·
S
Övr. Djur märkte mina gotlandsbebbar igår... den ena skrek som en stucken gris :cry: men, men.....
2
Svar
20
· Visningar
1 946
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Djur Är färgen "Self Pink Eyed White" samma sak som albino? Alltså saknar de råttorna färgpigment?
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: Meibla
·
D
Övr. Djur kaninallergi och jättekanin jag har en dvärgvädurstös (inomhus) men har märkt att jag är allergisk mot henne. det är inget problem...
Svar
2
· Visningar
2 211
Senast: Drusilla
·
Övr. Djur Hej! Skulle bara kolla om någon mer har fått tvillingar! Min undulathona fick tvillingar i början av veckan. Hur vanligt är det...
Svar
19
· Visningar
1 361
S
Övr. Djur Min lilla vintervita hamster som är ca 1år har avskavd päls på insidan av frambenen och på undersidan av bröstet och under halsen, det...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: enjes
·
C
Övr. Djur jag behöver byta nät till mina betesburar till sommaren... har haft hönsnät tidigare men min ena kanin gnager igenom det hela tiden så...
Svar
7
· Visningar
1 219
Övr. Djur Hur funkar det att ha sällskap av en ko till en häst? Hästen är van vid kor, har tidigare gått i hagen brevid kor och är alltså inte...
Svar
14
· Visningar
1 615
Senast: pimy
·
Övr. Djur :banana: :bump: 19 st små klumpar :o Många ungar för en förstföderska :crazy: Bilder kommer så småningom (när dom fått päls) :D
Svar
14
· Visningar
779
Senast: enjes
·
Övr. Djur Går det att ha dom tillsammans eller blir det slagsmål?
Svar
5
· Visningar
856
Senast: paradiset
·
H
Övr. Djur Vad använder Ni för strö till Er kanin? Som liggerunderlag i deras bur. Min kanin bor inne tillsammans med mig, min pappa och vår...
Svar
6
· Visningar
2 284
Senast: gul_zebra
·
N
Övr. Djur Kanske ska skaffa två chinchillor, tror ni att den skulle trivas med att bo i ett stall (inte under vintern)? De skulle isåfall få en...
2
Svar
20
· Visningar
2 589
Senast: Millz
·
Övr. Djur Efter moget övervägande ska kaninhanen bort (honan är så gott som fixad), men hur i hela friden ska man få något förtroende för alla...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Djur Jag har inte haft råttor så länge så jag har några frågor som jag inte hittat svar på någon annanstans. Till exempel har jag läst att...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur De är verkligen ljuvliga! Först ut är Paradisets Ylle som är en helt gudomlig liten unge! Han är kelig och gosig men otroligt nyfiken...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: pulkan
·
S
Övr. Djur Fick nyss reda på att en av byggnaderna på Årsta 4H har brunnit ner. Man lyckades rädda ett antal kaniner + en get + minigrisen. :cry...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: pulkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden