Albino - råttor

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Jeffa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 702
Sv: Albino - råttor

Dom har skrivit fel just där. Titta lite längre upp för hela genkoden för himalaya så ser du att där står:
Himalayan: aa BB cch DD PP RR MM pepe
Himalaya är nämligen en blekt siames och den är blek med hjälp utav c. ch är inte fullständigt dominant över c eller vice versa utan båda två ger uttryck tillsammans.
C är däremot fullständigt dominant över både ch och c så Cc och Cch syns inte att där är bärare av mutaion på c-lokus.

ja just fan.. det stämmer. :o Tack för att du rättar ;) Måste nog ta och läsa på lite mer om just dom färgerna :crazy:

Nu har jag läst alla artiklar och kommit fram till att Self Pink Eyed White är samma sak som albino :D
Någon som har något att invända?

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
984
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 908
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 235
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025