Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nån som har några tips på hur man ska träna råttor att bli rumsrena? vore trevligt att kunna ha dom springande runt en under längre...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Lejonflickan
·
R
Övr. Djur Ett start set till iller MED bur? http://www.kirstensdyrebutik.dk/ Gå in på tillbud och sedan startset till iller
Svar
10
· Visningar
977
Senast: rattalskare
·
Lantbruksdjur Igår när jag kom hem med mina föräldrar så hörde vi ett konstigt ljud. Jag trodde minst det var ett nöffande vildsvin medan min mor...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: nala
·
Övr. Djur Hur ofta ska man mata fiskar? Är det någon skillnad på olika fiskars matbehov?
Svar
9
· Visningar
5 631
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur Nån som vet hur mycket (ca) en fullvuxen hamster bör väga? Kollat många sajter på nätet men många skriver olika.
Svar
3
· Visningar
931
·
C
Övr. Djur jag har förgäves försökt kontakta både SGF och ett antal uppfödare som jag mailat till - och har inte fått svar från någon. jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: gul_zebra
·
F
Lantbruksdjur Min lilla marsvinsflicka dog igår. När jag tog upp henne var hon alldeles slapp och raglade omkring på golvet. 10 minuter senare var...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Fnurra
·
Övr. Djur Är det någon som har det till sina smådjur? Jag har mina marsvinsflickor på halm, eftersom den ena inte tål spån. Men det är ju så himla...
Svar
15
· Visningar
1 368
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur Är mycket orolig för min kanin då han kissar "rostbrunt". Inte varje gång för ibland (ganska sällan) är det ljustgult. Men denna...
Svar
4
· Visningar
11 480
Senast: "Sara"
·
Övr. Djur När kan man senast slakta en bagge och ändå få bra gott kött?
Svar
5
· Visningar
2 366
Senast: Masse
·
I
Övr. Djur Någon av er som vet hur det fungerar med slaktbil? Vi har alldeles för många får nu, fick lamm i år fast vi trodde vi plockat bort...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Masse
·
Övr. Djur Nya selen kom idag så självklart måste den provas och fotas :D Först ut är Cacharel...
Svar
11
· Visningar
1 209
·
S
Lantbruksdjur Hej. Jag har lite frågor om får. Skulle gärna vilja ha ett par får (typ 3 tackor) som kunde äta lite slyr i hagarna som inte hästarna...
2
Svar
24
· Visningar
6 865
Senast: kopia
·
Övr. Djur jaha..snabbt o lätt gick det till och jag älskar redan de små söta djuren :love: två stycken är dom, en grå och en beigeä-guldfärgad...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur har ett 3 veckors lamm som har 39,5 i temp. vilket då borde vara feber.. men vad ska de ligga på i normaltemp någon som vet?.. snälla...
Svar
3
· Visningar
2 033
J
Övr. Djur För ett 2-3 veckor sedan köpte jag ju en till hamster... Lille Chili! :love: Chili hittades på den lokala zoohandeln och som jag har...
Svar
13
· Visningar
2 770
·
Övr. Djur Hur ska en perfekt hooded råtta teckning se ut? Och så undrar jag hur epelepsi eller vad det är som råttor kan ha hur det yttrar sig...
Svar
1
· Visningar
1 048
·
M
Övr. Djur Min älskling finns inte mer Förra fredagen fick Ester urinvägsinfektion och vi började behandla henne med Borgal. Det verkade inte ta...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Marie_C
·
R
Övr. Djur Hej på er allihopa! hoppas att ni har det lättare att fixa eran semester än vad jag har. det är så att jag praktiserade ju på en...
Svar
3
· Visningar
2 440
Senast: rattalskare
·
W
Övr. Djur Vad kallar ni era husdjur när ingen annan hör för att det är så löjligt? :p Alltså vad har era djur för smeknamn... Mina marsvin...
2
Svar
28
· Visningar
2 240
Senast: HokusPokus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar