Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Läs igenom hela denna sida! http://home7.swipnet.se/~w-77537/Bimbo.htm
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: gosebus
·
Övr. Djur Halloj! Skriver detta då ett av mina två marsvin dricker alldeles ovanligt mycket vatten. Undrar om det kan vara njurproblem eller...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: BuenoBull
·
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 561
Senast: paradiset
·
Övr. Djur tänkte om ni som har haft kaninkullar kunde hjälpa mej lite. :) 1. när man parar ska man väl sätta in honan till hanen, annars kan...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur ... många ungar har din kanin fått ? skriv också ras. :P
Svar
10
· Visningar
795
Övr. Djur Finns det några här? Blev väldigt förtjust i en nätpyton jag kelade med i helgen (läs: han krälade runt på mig och letade efter ett...
2
Svar
32
· Visningar
2 112
Senast: Dravena
·
J
Övr. Djur Hejsan! Jag har ett litet problem som jag hoppas kunna få bukt med. Jag har sedan tidigare, två kaniner som är 1 år gamla. Det är en...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Shettisar
·
M
Övr. Djur Jag ska skriva ett arbete om råttor, men jag kan inte så himla mycket själv.. Vet någon nån bra sida om råttans beteende? + att...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Så ni OPRAH idag? Kirsti Allie visade sitt hus. Och hon hade en kanin som levde i en liten gummibassäng i sitt sovrum. Den hade haft...
Svar
7
· Visningar
1 047
·
Övr. Djur Ja! Nu är det snart dags med kaninungar! På onsdag är det 31 dagar sedan parningen och min hona har tidigare fått ungar på prick 31...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: Ellinore
·
Övr. Djur när vi parade två av våra kaniner så var hanen lite .. konstig. elr .. :p det kanske inte är konstigt, men det såg oerhört kul ut. :p...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Zuzzi
·
G
Övr. Djur Tyvärr avled min kanin hos sin nya familj väldigt tragiskt, alla är vi ledsna , de hann tyvärr inte ha henne mer än en vecka . Igår...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: gullefjun
·
A
Övr. Djur mina små söta älsklingar födda den 16/4. var inte planerad kull direkt då uppföddaren sa att honan inte skulle kunna få ungar. alla...
Svar
9
· Visningar
1 966
Senast: enjes
·
L
Övr. Djur Min chef berättade glatt på kaffet igår att han haft inne ett djur - ja nästan som dina husdjur! Jaha tänkte jag, nu har han fått in...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: enjes
·
D
Övr. Djur Jag läste att man kan mata svanar med torrfoder till hund-min fråga är om detta påstående stämmer? om inte vad kan man annars mata dem...
Svar
3
· Visningar
6 272
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag känner mig lite pysslig och har lust att skissa lite på smådjursburar. Målet: En bur som ger en så bra miljö som möjligt för både...
Svar
12
· Visningar
1 094
·
Övr. Djur ...är det någon som har det? Vi ska snart skaffa!!! :bump: nåt man ska tänk på? någon man borde veta men som man inte vet förrän man...
Svar
8
· Visningar
2 797
Senast: Shettisar
·
P
Övr. Djur Hoppas att det här blev bra nu. Emma älskar sin fruktlåda :) Hennes egen bur är nästan aldrig stängd och hon sitter hellre i lådan. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 188
Övr. Djur Jag var också på husdjursmässan :) och träffade där totalt bedårande illrar och ökenråttor! Helst hade jag väl tagit med dem hem...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Sastra
·
Övr. Djur Så nu undrar jag ,kan de äta bara det + frukt & grönt?? Skulle vara UNDERBART slippe fröskal överallt utanför buren eftersom de skvätter...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka