Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Jag ska skriva ett arbete om råttor, men jag kan inte så himla mycket själv.. Vet någon nån bra sida om råttans beteende? + att...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Så ni OPRAH idag? Kirsti Allie visade sitt hus. Och hon hade en kanin som levde i en liten gummibassäng i sitt sovrum. Den hade haft...
Svar
7
· Visningar
1 046
·
Övr. Djur Ja! Nu är det snart dags med kaninungar! På onsdag är det 31 dagar sedan parningen och min hona har tidigare fått ungar på prick 31...
Svar
12
· Visningar
1 589
Senast: Ellinore
·
Övr. Djur när vi parade två av våra kaniner så var hanen lite .. konstig. elr .. :p det kanske inte är konstigt, men det såg oerhört kul ut. :p...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Zuzzi
·
G
Övr. Djur Tyvärr avled min kanin hos sin nya familj väldigt tragiskt, alla är vi ledsna , de hann tyvärr inte ha henne mer än en vecka . Igår...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: gullefjun
·
A
Övr. Djur mina små söta älsklingar födda den 16/4. var inte planerad kull direkt då uppföddaren sa att honan inte skulle kunna få ungar. alla...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: enjes
·
L
Övr. Djur Min chef berättade glatt på kaffet igår att han haft inne ett djur - ja nästan som dina husdjur! Jaha tänkte jag, nu har han fått in...
Svar
1
· Visningar
741
·
D
Övr. Djur Jag läste att man kan mata svanar med torrfoder till hund-min fråga är om detta påstående stämmer? om inte vad kan man annars mata dem...
Svar
3
· Visningar
6 254
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag känner mig lite pysslig och har lust att skissa lite på smådjursburar. Målet: En bur som ger en så bra miljö som möjligt för både...
Svar
12
· Visningar
1 092
·
Övr. Djur ...är det någon som har det? Vi ska snart skaffa!!! :bump: nåt man ska tänk på? någon man borde veta men som man inte vet förrän man...
Svar
8
· Visningar
2 794
Senast: Shettisar
·
P
Övr. Djur Hoppas att det här blev bra nu. Emma älskar sin fruktlåda :) Hennes egen bur är nästan aldrig stängd och hon sitter hellre i lådan. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 185
Övr. Djur Jag var också på husdjursmässan :) och träffade där totalt bedårande illrar och ökenråttor! Helst hade jag väl tagit med dem hem...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Sastra
·
Övr. Djur Så nu undrar jag ,kan de äta bara det + frukt & grönt?? Skulle vara UNDERBART slippe fröskal överallt utanför buren eftersom de skvätter...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Fjunet
·
Q
Övr. Djur Jag tkr lite synd om min kanin som är alldeles själv i sin bur. Men är det bara jag som tkr det och det går ingen nöd på honom, läste...
Svar
9
· Visningar
3 227
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Vad kan man ha i sommarhagen till kanin för att aktivera den?
Svar
1
· Visningar
752
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Har en kastrerad dvärgkaninshane,har alltid haft sällskap till honom utav en hona.Tyvärr dog honan i höstas o hanen har då fått vara...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: millansnillan
·
R
Övr. Djur När Dolores_88 Lade upp bilder för att hon ville ha hjälp med färgbestämmningen så satt jag och min dvärgvädurs hona Busan och tittade...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur En av mina iafl.. Idag, notera hela dagen. Har de gjort en och endast en sak. De har Sovit. Det har jag i och för sig också gjort Men...
Svar
7
· Visningar
797
·
P
Övr. Djur [/IMG] Måste ju öva upp mina foto-talangerppppppppp ;) Hmm, det där var Emma
Svar
3
· Visningar
722
·
Övr. Djur Idag har jag varit på utställning med mina små hamstrar. Hälsingeskogens Ziggy Stardust och Drottning Ami fick följa med. Det var...
Svar
2
· Visningar
611
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama