Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hittade Rex död i buren ikväll. Så nu har jag begravt Rex och Reno ihop. De fick bo i en skokartong med sprillans ny t-shirt...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur eller "hur gör får"??? En av mina tackor utmanade mig i hagen idag, skulle försöka stånga mig - jodå, de stångas även om de är utan...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur Säkert funnits en sån förut, men nu skriver alla att just de har den sötaste kaninen....Men ingen kan vara sötare än min 8-åriga pojke...
Svar
12
· Visningar
903
Senast: Kilauea
·
H
Övr. Djur Hej alla, har nu införskaffat två små kaninhonor från en och samma kull. Nu undrar jag om någon vet om det är något speciellt jag bör...
Svar
1
· Visningar
707
Lantbruksdjur Hur många minusgrader tål höns egentligen? Det är så att vi ska bygga ett nytt hönshus, men huset vi tänkt köpa är inte isolerat, så vi...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
38 944
Senast: Trissa
·
K
Övr. Djur Har fått låna en äggkläckningsmaskin av en bekant och tänkte försöka kläcka fram några kycklingar Men det verkar vara en hel vetenskap...
2
Svar
24
· Visningar
26 127
Senast: Christina L.
·
Övr. Djur Hur gör ni är ni köper ägg? Här (Tyskland) finns det fyra sorters ägg att välja på i butikerna. "Vanliga" - dvs från burhöns...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Finns det någon här som har vaktlar? Jag har själv Japanska vaktlar av färgerna vilt, vilt vitbröstad, rödbrun, rödbrun vitbröstad...
Svar
7
· Visningar
1 235
·
Övr. Djur Min underbaaara prinsessa Ziri fick på morgonen mellan halv 7 och klockan 9 den 26 april, små kaninungar. Fem små bäbisar låg i boet...
2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Djur Att köpa/äga kor i dagens läge. Med tanke på EU, gula öronlappar ovs. Är det krångligt? Pappersarbete? Vad bör man tänka på. Är det...
Svar
11
· Visningar
4 590
Senast: Luff
·
P
Övr. Djur ... och värper era höns?
Svar
2
· Visningar
3 484
·
Svar
18
· Visningar
1 395
Senast: Minerva
·
S
Övr. Djur Hej, Jag tänkte jag skulle ta ut mina marsvin nu till somn´maren och när värmen kommer. Jag har tänkt köpa en som här trekantsbur...
Svar
3
· Visningar
987
·
S
Övr. Djur Hej, Förrut så hade jag mina marsvin i mitt rum. Det är två hanar, den ene lite större än den andra. Dom är ungefär lika gamla, en är...
Svar
3
· Visningar
1 132
·
J
Övr. Djur På fredag (nästa alltså) så köper jag antagligen mina efterlängtade (väntat i två år på att få skaffa) råttor :banana: Självklart har...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Lejonflickan
·
M
Övr. Djur Har nu en hona som varit gudomlig att städa hos. Om man jämför med hanen jag hade förut. Ett skoveltag i buren så har det varit rent...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: mizz
·
P
Övr. Djur [/IMG] En av mina spindlar. En A. Azuraklaasi. [/IMG] Min juvel. Boa Constrictor constrictor. [/IMG] Min favoritorm...
Svar
14
· Visningar
911
Senast: Minerva
·
P
Övr. Djur Lite reklam för den. Håll nu i veckan på Botaniska i Uppsala närmare bestämt i orangeriet. Stängt onsdag, annars öppet till 20.00...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Dravena
·
Övr. Djur min kompis kanin har blod i urinet... hon fick det idag. någon som vet vad det kan vara ? har läst att det kan vara cancer i...
Svar
12
· Visningar
3 429
·
Övr. Djur Rex har fått en stor knöl inne i magen som inte går att göra något åt (går inte att operera pga att han aldrig skulle klara narkosen och...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 540
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(