Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hej! Under sommaren ska vi ta ut våra darlingar :love: till torpet. Där vi ska vara fick jag höra att ungefär var 5:e fästing är...
Svar
6
· Visningar
1 474
Senast: Manzana
·
Övr. Djur hoppas jag att det kommer små hamsterungar :bump: :banana: weei har väntat i 17 dagar nu :D Tyvärr så har det ju börjat gå ett...
2
Svar
30
· Visningar
2 173
Senast: enjes
·
C
Övr. Djur Tyvärr va inte solen framme när bilderna togs, men visst är han väl stilig ändå! 1 2 Synd att kvaliten på bilderna försämras...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Cronis
·
R
Övr. Djur Hejsan på er alla glada medlemar! Jag har nu som ni vet mist mina två kära råttor. Efter lite omöblering så har det blivit riktigt...
Svar
19
· Visningar
2 752
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Min kanin fick skutta runt i trädgården för första gången i vår för nån vecka sen. Nu har hon fått en liten bula på nosen (jag tror den...
Svar
7
· Visningar
1 628
M
Övr. Djur Jag har en kanin, och i sommar far vi som vanligt till Renbergsvattnet (ca 40 mil). Hästen går på bete där. Vi är där fem veckor. Kan...
Svar
2
· Visningar
698
D
Övr. Djur .... att sterilisera sin kaninhona?
Svar
3
· Visningar
782
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Jag och min familj (mamma, pappa 1 hund, 1 katt 1 hamster och så jag förstås :smirk: ) Ska åka till Idre i Juli men redan nu börjar...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Vet inte om den får ligga här men jag provar. http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf Den är så himla skoj tycker jag :rofl:
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: linafina
·
G
Övr. Djur Någon som har något/några namnförslag till en dvärghamster? Dom skall vara roliga och inga namn som "smulan" eller liknande, utan något...
2
Svar
24
· Visningar
4 128
Senast: mörkros
·
Övr. Djur Det bara hugger och vrider sig i mitt bröst :cry: Det här måste vara en av de hemskaste sakerna jag varit med om... Idag har...
Svar
18
· Visningar
1 571
Övr. Djur Håller på med en uppsats om idisslare. Känner mig lite förvirrad just nu. maten kommer ju fort ner i våmmen som också sitter ihop med...
Svar
7
· Visningar
2 022
Senast: Iccic
·
Övr. Djur Nu har vi äntligen tingat våra gerbiler! Tyvärr kan vi inte hämta dem förrän i slutet av juni, men tiden går ju fort när man har...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: _Rosie_
·
Övr. Djur Hehe :D Ja, snusk var det då. Jag har lagat snuskmat till råttorna idag. Eller mat och mat, snarare mellanmål... Men råttorna...
Svar
9
· Visningar
975
·
Övr. Djur Rensade på datorn o hittade massa söta bilder från hamstertiden :love: Min första hamster EGON [Early Going] ute på gräsmattan o...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Nu har hon kommit på nåt nytt, lilltjejen... Knuffa upp vattenflaskan och släpp ner den igen.. Kachong! Hela buren skallrar (och själv...
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: potion
·
Lantbruksdjur Nu är jag igång igen med att utöka djurfarmsbeståndet ;) Jag har tänkt införskaffa ett par - tre frå alternativt getter för att...
Svar
19
· Visningar
7 843
Senast: fejko
·
Övr. Djur Hej! Denna vecka köper jag min lilla Kiara: Tror ni hon, 8 veckor, kan gå ihop med en annan liten kanintjej? Vi tänkte försöka...
Svar
7
· Visningar
740
Senast: Cronis
·
H
Övr. Djur JAg har en liten tomt med sol heeeela dagen från klockanhalv elva och framåt, jag vet inte hur jag skall göra då kaninerna är...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: enjes
·
Övr. Djur Kolla alltså, så jävla lika gerbiler! Hur ser man skillnad egentligen? :angel: :D...
Svar
16
· Visningar
2 754
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Parfym
  • Fråga om kollegors roller

Hund, Katt, Andra Djur