Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Undrar bara om det finns något djur som kan bo i en bur på 57*36*43 cm (LDH), där mellanrummet på gallret är 1 cm samt 2 cm på ett...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur min kanin har inte ätit något sedan i går förmiddag. kvällsfodret jag gav honom igår har han bara petat lite i. han är inte alls...
Svar
10
· Visningar
1 808
M
Övr. Djur Hur ska jag få min chinchilla att inte vara så rädd när man lyfter upp henne? det är okej att klappa henne och hon hoppar frivilligt upp...
Svar
11
· Visningar
1 732
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Okej, min kanin är inte jättegammal. Men inte suoer ung heller. Hon är 6 år. Jag har inga tankar på att avliva henne nu såklart men...
2
Svar
21
· Visningar
2 020
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Jag tänkte bara höra när ni börjar låta era marsvin gå ute dygnet runt? Jag vet att det är tidigt än men vi hyr ett torp i sommar och...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Christina L.
·
J
Övr. Djur Nu har jag äntligen köpt råttor! Det fick bli två svart/vita (fläckiga) rått - killar :love: Dom heter Sawyer (uttalas sojjer) och...
2
Svar
29
· Visningar
1 948
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Nu när jag och hunden var ute en sväng hittade vi en tornsvala nere på marken så jag lyfte upp den och flög i alla fall 50 meter vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Hej! Under sommaren ska vi ta ut våra darlingar :love: till torpet. Där vi ska vara fick jag höra att ungefär var 5:e fästing är...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Manzana
·
Övr. Djur hoppas jag att det kommer små hamsterungar :bump: :banana: weei har väntat i 17 dagar nu :D Tyvärr så har det ju börjat gå ett...
2
Svar
30
· Visningar
2 179
Senast: enjes
·
C
Övr. Djur Tyvärr va inte solen framme när bilderna togs, men visst är han väl stilig ändå! 1 2 Synd att kvaliten på bilderna försämras...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Cronis
·
R
Övr. Djur Hejsan på er alla glada medlemar! Jag har nu som ni vet mist mina två kära råttor. Efter lite omöblering så har det blivit riktigt...
Svar
19
· Visningar
2 764
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Min kanin fick skutta runt i trädgården för första gången i vår för nån vecka sen. Nu har hon fått en liten bula på nosen (jag tror den...
Svar
7
· Visningar
1 629
M
Övr. Djur Jag har en kanin, och i sommar far vi som vanligt till Renbergsvattnet (ca 40 mil). Hästen går på bete där. Vi är där fem veckor. Kan...
Svar
2
· Visningar
698
D
Övr. Djur .... att sterilisera sin kaninhona?
Svar
3
· Visningar
782
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Jag och min familj (mamma, pappa 1 hund, 1 katt 1 hamster och så jag förstås :smirk: ) Ska åka till Idre i Juli men redan nu börjar...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Vet inte om den får ligga här men jag provar. http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf Den är så himla skoj tycker jag :rofl:
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: linafina
·
G
Övr. Djur Någon som har något/några namnförslag till en dvärghamster? Dom skall vara roliga och inga namn som "smulan" eller liknande, utan något...
2
Svar
24
· Visningar
4 130
Senast: mörkros
·
Övr. Djur Det bara hugger och vrider sig i mitt bröst :cry: Det här måste vara en av de hemskaste sakerna jag varit med om... Idag har...
Svar
18
· Visningar
1 577
Övr. Djur Håller på med en uppsats om idisslare. Känner mig lite förvirrad just nu. maten kommer ju fort ner i våmmen som också sitter ihop med...
Svar
7
· Visningar
2 026
Senast: Iccic
·
Övr. Djur Nu har vi äntligen tingat våra gerbiler! Tyvärr kan vi inte hämta dem förrän i slutet av juni, men tiden går ju fort när man har...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: _Rosie_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30