Sv: inatt:D

haha:rofl:

nu tror jag det är 7 ungar..så svårt att se när de ligger på varann:p
en rymde ut boet idag. ami tog HELA ungens huvud i munnen. dom bruakr ju bara ta i nackskinnet. jag skulle göra något då skriker min syster hon äter upp den:rofl: den skulle ju bara tillbaka i boet:p

Hehe så kan det gå :D

Du skulle se Lolita då. Tog visserligen inte hela huvet i munnen utan nackskinnet, det roliga var snarare att hon sprang till boet med ungen, sprang tillbaka och lämnade den där hon hittade den, tog en annan unge och då först kunde hon droppa av alla i boet igen :D

haha aa:p

haha vilken liten knasig:p

Nella: du vet ju hur hon är. å så när hon vill komma upp så står hon på ungarna:crazy: då hör man små pip:p

Jepp, min förvirrade lilla gosa :love: Och så var hon sååå snäll som inte tog efter morsan sin och bet av halva svansen på de :angel:

Darina: Men på marsvin får man ju inte se det enormt gulliga när de precis börjat få päls, när tänderna börjar växa, när ögonen öppnas... Gosh, det är något väldigt speciellt med pinkies :love:

gul_zebra skrev:
Jepp, min förvirrade lilla gosa :love: Och så var hon sååå snäll som inte tog efter morsan sin och bet av halva svansen på de :angel:
haha vilken snäll morsa :crazy: tur att mina har små svansar så Ami inte kan gör det :D

Darina: Men på marsvin får man ju inte se det enormt gulliga när de precis börjat få päls, när tänderna börjar växa, när ögonen öppnas... Gosh, det är något väldigt speciellt med pinkies :love:[/QUOTE]

haha precis man följer deras utveckling såå mycket:D

Liknande trådar

Däggdjur För drygt ett halvår sedan tog jag över 2 marsvin från en familj där det visat sig finnas allergi. För att göra en lång historia kort...
2
Svar
38
· Visningar
2 775
Senast: Scandi
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 765
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm