Sv: Funderingar kring kaninköp.
Ja det är väl så här med. "Älskar alla djur" innebär nog för min sambo att man tycker dom är fina och ska ha det bra. Inte att man vill ha dom hemma och umgås med dom iaf större delen av sin vakna tid
Han tvärvägrar att ha innekaniner och det är lugnt eftersom jag inte tycker något djur enbart ska bo inomhus. Mina kaniner ska bo ute men nog ska dom få komma in ibland, mycket för min skull. Så att jag får tid ihop med dom samtidigt som jag kan göra såna där tråkiga "måste" saker. Som att städa och tvätta.
Det blir liksom roligare om man har en massa pälsklädda varelser runt fötterna
Katterna lär inte bli nåt problem alls, den ena kommer gömma sig när kaninerna är inne och den andra är så gudasnäll. Hunden däremot kommer nog få sitta i ett annat rum bakom kompostgaller, hon jagar mer än gärna rabbisar ute(nej hon får inte det och går alltid i koppel, men hon försöker ändå)och lär inte se nån skillnad på mina...
Och sambon han vänjer sig nog, han är inte överdrivet förtjust i barn heller men har vant sig vid tanken på att jag är barnvakt ibland. Och han tycker om djur, är helt underbar med sina katter, borstar dom(även den korthåriga som inte behöver det egentligen), köper bara bästa maten, gosar och leker och har sig
Och nu när dom ska bli utekatter har han själv tagit initiativ till att försäkra bägge två.