Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hehe :D Ja, snusk var det då. Jag har lagat snuskmat till råttorna idag. Eller mat och mat, snarare mellanmål... Men råttorna...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Rensade på datorn o hittade massa söta bilder från hamstertiden :love: Min första hamster EGON [Early Going] ute på gräsmattan o...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Nu har hon kommit på nåt nytt, lilltjejen... Knuffa upp vattenflaskan och släpp ner den igen.. Kachong! Hela buren skallrar (och själv...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: potion
·
Lantbruksdjur Nu är jag igång igen med att utöka djurfarmsbeståndet ;) Jag har tänkt införskaffa ett par - tre frå alternativt getter för att...
Svar
19
· Visningar
7 891
Senast: fejko
·
Övr. Djur Hej! Denna vecka köper jag min lilla Kiara: Tror ni hon, 8 veckor, kan gå ihop med en annan liten kanintjej? Vi tänkte försöka...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Cronis
·
H
Övr. Djur JAg har en liten tomt med sol heeeela dagen från klockanhalv elva och framåt, jag vet inte hur jag skall göra då kaninerna är...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: enjes
·
Övr. Djur Kolla alltså, så jävla lika gerbiler! Hur ser man skillnad egentligen? :angel: :D...
Svar
16
· Visningar
2 774
·
J
Övr. Djur När mitt marsvin kissar på golvet blir kisset rött efter en halv minut ungefär. Så har det inte varit förut. Någon som vet??
Svar
3
· Visningar
856
Senast: johannab66
·
Övr. Djur Hej! Det är så att vi ska hyra torp till sommaren och jag vill ta med mina marsvin. Är det nån som har några bra tips på bra uteburar...
Svar
8
· Visningar
3 297
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Någon som vill hjälpa mig och färgbestämma mina kaninungar? :smirk: <-- Ludde, tror han är siamesfärgad (?) <-- Milla <--...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur har en kaninunge av rasen gotlandskanin, han/hon är 3 veckor ( vet inte könet än) Pappan heter Trolleman. Mamman heter Ackvileja...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Zuzzi
·
S
Övr. Djur usch... börjar nästan gråta vid tanken... :cry: . har vart me min kompis nu när hon slagit dem i bakhuvudet med en yxa och jag ska...
2
Svar
27
· Visningar
5 749
Senast: Christina L.
·
Lantbruksdjur Hej svejs Är det någon som äger ankor här, och vad är det för sort? Jag har själv svensk gulanka. ha de
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Osis
·
M
Övr. Djur Nu var hamstern död också. Ålder. Det värsta är att jag inte är ledsen. När första hamstern dog, för ett år sen, var jag ledsen i flera...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur min kanin är dräktig och om ungarna "kommer" om 30 dagar är det nu 15 dagar kvar. Hon har nu börjat bygga ett bo, men inte i lådan /...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: Zuzzi
·
M
Övr. Djur Jag har haft mina kaniner, Salt och Peppar, i fyra år. Salt är 10 år nu, Peppar var 10 år, igår... Så de är / var alltså väldigt gamla...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Några ungar kom för en stund sen med en gråsparvshona, en av årets ungar antar jag (full fjäderdräkt men väldigt liten och kan inte...
Svar
6
· Visningar
1 770
·
Övr. Djur Hur ofta byter ni strö i buren hos era små liv? Vilka djur? storlek på djur? Antal djur i buren? Städar själv en gång i veckan...
2
Svar
25
· Visningar
2 768
Senast: Yrja
·
Övr. Djur ...och blev så nöjd så jag måste ju visa upp mitt fynd :) Är supernöjd, fick akvariet med täckglas, ljusramp, de två...
Svar
12
· Visningar
1 055
·
Övr. Djur Försökte fota smådjuren idag, det gick inte så värst bra men man ser hur de ser ut iaf :D Båda två, Ebba-gtg närmast och Piffi lite...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Poppinella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30