Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur När mitt marsvin kissar på golvet blir kisset rött efter en halv minut ungefär. Så har det inte varit förut. Någon som vet??
Svar
3
· Visningar
854
Senast: johannab66
·
Övr. Djur Hej! Det är så att vi ska hyra torp till sommaren och jag vill ta med mina marsvin. Är det nån som har några bra tips på bra uteburar...
Svar
8
· Visningar
3 296
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Någon som vill hjälpa mig och färgbestämma mina kaninungar? :smirk: <-- Ludde, tror han är siamesfärgad (?) <-- Milla <--...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur har en kaninunge av rasen gotlandskanin, han/hon är 3 veckor ( vet inte könet än) Pappan heter Trolleman. Mamman heter Ackvileja...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: Zuzzi
·
S
Övr. Djur usch... börjar nästan gråta vid tanken... :cry: . har vart me min kompis nu när hon slagit dem i bakhuvudet med en yxa och jag ska...
2
Svar
27
· Visningar
5 741
Senast: Christina L.
·
Lantbruksdjur Hej svejs Är det någon som äger ankor här, och vad är det för sort? Jag har själv svensk gulanka. ha de
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: Osis
·
M
Övr. Djur Nu var hamstern död också. Ålder. Det värsta är att jag inte är ledsen. När första hamstern dog, för ett år sen, var jag ledsen i flera...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur min kanin är dräktig och om ungarna "kommer" om 30 dagar är det nu 15 dagar kvar. Hon har nu börjat bygga ett bo, men inte i lådan /...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: Zuzzi
·
M
Övr. Djur Jag har haft mina kaniner, Salt och Peppar, i fyra år. Salt är 10 år nu, Peppar var 10 år, igår... Så de är / var alltså väldigt gamla...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Några ungar kom för en stund sen med en gråsparvshona, en av årets ungar antar jag (full fjäderdräkt men väldigt liten och kan inte...
Svar
6
· Visningar
1 766
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hur ofta byter ni strö i buren hos era små liv? Vilka djur? storlek på djur? Antal djur i buren? Städar själv en gång i veckan...
2
Svar
25
· Visningar
2 760
Senast: Yrja
·
Övr. Djur ...och blev så nöjd så jag måste ju visa upp mitt fynd :) Är supernöjd, fick akvariet med täckglas, ljusramp, de två...
Svar
12
· Visningar
1 054
·
Övr. Djur Försökte fota smådjuren idag, det gick inte så värst bra men man ser hur de ser ut iaf :D Båda två, Ebba-gtg närmast och Piffi lite...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: Poppinella
·
P
Övr. Djur Har varit otroligt seg angående bilduppdatering, men hey bättre än ingenting (: Kan bjuda på lite bilder, mamma Gullviva och pappa...
Svar
11
· Visningar
877
Övr. Djur Jag har en kaninhona som just nu har fem små bäbisar. Hade inte tänkt att behålla ngn utav bäbisarna men nu är jag förälskad i en...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Är en skata som brukar vara här ibland som haltar. Den kan använda benet dock och har inga problem med att flyga. Jag antar att det...
Svar
8
· Visningar
1 620
·
R
Övr. Djur http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.php?cat=5&sub=8&id=82
Svar
1
· Visningar
638
Senast: enjes
·
R
Lantbruksdjur Tänkte skaffa några pullor och funder då på hur jag skall frakta dem, då vi skall åka ganska långt. Skall man ha dem i hundburen, eller...
Svar
3
· Visningar
5 368
Senast: Rockriddaren
·
V
Övr. Djur Jag har haft ett stort akvarie förut där jag hade WT och MP-platys som förökade sej som kaniner :crazy: Men efter att hela akvariet...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Smulis
·
R
Övr. Djur Mina små råttor Frippe och Frippan har nu somnat in bredvid varandra. Det blev i måndags väldigt akut att åka till vetten och ge spruta...
Svar
8
· Visningar
869
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur