Kaninunge!

Novelette

Trådstartare
Hej!

Denna vecka köper jag min lilla Kiara:
DSCN1490.JPG

Tror ni hon, 8 veckor, kan gå ihop med en annan liten kanintjej?
Vi tänkte försöka lite smått och går det inte så får man strunta i det. Köpte idag en enormt stor bur och om de inte funkar ihop så kan man ju dela av den kanske?

Sv: Kaninunge!

Den är vuxen.

Släppte ihop dem i en hästbox idag och den stora sprang efter min o var väldigt nyfiken men min var lite skraj först men sen stod de o nosade på varann. Men sen plockade jag med henne till sina syskon igen. :D

men det låter ju lovande! det är bara att låta dom gå tillsammans korta stunder så accepterar förhoppningsvis dom varandra :)

Gud så söt! :)

Hoppas på att det går bra, men hennes nya kompis och vi hoppas på mer bilder

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Bison
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 158
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
429
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka