Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur E han inte söt så säg :p
2
Svar
20
· Visningar
1 454
Senast: Minerva
·
D
Övr. Djur Idag har jag tagit ett par bilder på mina kaninungar, de är i det där jättesöta stadiet nu så det vore en synd att inte fota dem! :love...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 160
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur ...så ska jag bara se så det inte är något jag glömt nu när första zebrafinken hämtas på tisdag. Ska iväg och handla grejer tidigare...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Ska hämta hem en zebrafink nästa vecka och kompisar till honom måste jag ju ha förstås! Då är bara problemet att jag inte känner till...
Svar
4
· Visningar
3 920
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vill ha!!! :d Snyggare får man nog leta efter..
Svar
2
· Visningar
791
Senast: rattalskare
·
K
Övr. Djur Vad ska man ge kycklingarna för mat? Dom har fått finkfröblandning, men dom måste väl äta något mer än det? :confused:
Svar
3
· Visningar
15 612
Senast: LIA
·
Övr. Djur Jag skulle köpa foder till gerbilerna häromdagen och blev svårt förvirrad... De finns väldigt mycket dåliga produkter på marknaden...
Svar
8
· Visningar
1 423
·
Övr. Djur ...jag blir helt chockad! Har ju nyligen köpt ett nytt akvarium till sniglarna. 74.liters med täckglas, ljusramp, håv, pump, grus...
Svar
3
· Visningar
727
·
C
Övr. Djur Vi har väntat nästan 4 veckor. Men idag kom dom. :bump: :love: Vi va inte berädda på att dom skulle komma så olämpligt så den ena sk...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Cronis
·
M
Övr. Djur Var ute och fotade idag, och blev riktigt nöjd med vissa bilder, :) här kommer en, kommer fler imorgon :) Har ni några...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: mörkros
·
K
Övr. Djur Hej är det någon här som har en roborovski hamster? Jag har velat ha en sen tre år tillbaka men får bestämt inte för mamma. Eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur imorgon ska vi låta henne åka till hamsterhimlen. kollade på henne nu, hela hennes bakdel är kal och fulla av svarta prickar. hennes...
Svar
6
· Visningar
715
Lantbruksdjur Har någon av er råkat ut för att en häst skadat ett får eller en get? Jag har mina två dvärggetter gåendes med mina hästar och det har...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Ramona
·
Övr. Djur Problems i råttfamiljen.... Killarna äter vad som helst i princip förutom yogurt och ost (och de ska vara råttor!), tjejerna äter lite...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Ainon
·
K
Övr. Djur Har varit borta hela dagen och nu när jag kom hem och kikade till äggkläckningsmaskinen ser jag att 6 av 7 har börjat picka lite smått...
Svar
8
· Visningar
830
Övr. Djur i helgen får jag troligtvis mina efterlängtade kaninbebisar. :) elr... mina och mina.. min kaninhonas. ;) har nu börjat tänka på...
Svar
5
· Visningar
784
Övr. Djur Hej! Jag har två marsvinshonor och nu har jag funderat på att köpa en kanin. Såg annons på en jättegullig kastrerad löwenhane. Undrar om...
Svar
4
· Visningar
879
·
Övr. Djur Ville bara visa min lilla ängel :p Han är inte min egen...utan skolans... Men han är underbar för det :D
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: Minerva
·
Lantbruksdjur Det är lika tråkigt varje gång det händer. Nu har gammelmor i hönsgården tagit sina sista andetag. Någon som har koll på hur gamla...
Svar
12
· Visningar
1 533
Senast: SusanneO
·
G
Övr. Djur Jag har två kaniner en kastrerad hane och en hona. Jag misstänker att honan är överviktig. Hon har en hakpåse... vilket vad jag har...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: gosebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10