Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vi lyckades ju göra bort oss lite när hamsterhonan skulle ha bebisarna och lät hennes trähus vara kvar så hon födde dem naturligtvis där...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Lyrisk
·
Övr. Djur Behöver hjälp med att välja typ av fågel samt val av period på året som passar bäst till köp. Så här är det; min vilda hund kom loss...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: malumbub
·
Övr. Djur Nu är första zebrafinken här, lilla Bertil :bump: Han är såååå söt :love: Han har visst varit handtam förut, tills hans lilla fru dog...
Svar
2
· Visningar
1 513
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu är det dags att börja hålla koll tidig morgon hos lilla snuttan! 27 dagar har gått och hon är åter igen rund som en boll och sur som...
Svar
16
· Visningar
1 250
Senast: Zuzzi
·
P
Övr. Djur Lite sent i år, har väntat ett tag nu. På vad undrar ni nu. Jo, allt vilt i skogen som behöver hjälp. Idag blev det två under loppet...
Svar
2
· Visningar
817
·
Övr. Djur E han inte söt så säg :p 2
Svar
20
· Visningar
1 510
Senast: Minerva
·
D
Övr. Djur Idag har jag tagit ett par bilder på mina kaninungar, de är i det där jättesöta stadiet nu så det vore en synd att inte fota dem! :love... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 259
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur ...så ska jag bara se så det inte är något jag glömt nu när första zebrafinken hämtas på tisdag. Ska iväg och handla grejer tidigare...
Svar
1
· Visningar
693
·
Övr. Djur Ska hämta hem en zebrafink nästa vecka och kompisar till honom måste jag ju ha förstås! Då är bara problemet att jag inte känner till...
Svar
4
· Visningar
3 939
·
Övr. Djur Vill ha!!! :d Snyggare får man nog leta efter..
Svar
2
· Visningar
806
Senast: rattalskare
·
K
Övr. Djur Vad ska man ge kycklingarna för mat? Dom har fått finkfröblandning, men dom måste väl äta något mer än det? :confused:
Svar
3
· Visningar
15 663
Senast: LIA
·
Övr. Djur Jag skulle köpa foder till gerbilerna häromdagen och blev svårt förvirrad... De finns väldigt mycket dåliga produkter på marknaden...
Svar
8
· Visningar
1 448
·
Övr. Djur ...jag blir helt chockad! Har ju nyligen köpt ett nytt akvarium till sniglarna. 74.liters med täckglas, ljusramp, håv, pump, grus...
Svar
3
· Visningar
746
·
C
Övr. Djur Vi har väntat nästan 4 veckor. Men idag kom dom. :bump: :love: Vi va inte berädda på att dom skulle komma så olämpligt så den ena sk...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Cronis
·
M
Övr. Djur Var ute och fotade idag, och blev riktigt nöjd med vissa bilder, :) här kommer en, kommer fler imorgon :) Har ni några...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: mörkros
·
K
Övr. Djur Hej är det någon här som har en roborovski hamster? Jag har velat ha en sen tre år tillbaka men får bestämt inte för mamma. Eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur imorgon ska vi låta henne åka till hamsterhimlen. kollade på henne nu, hela hennes bakdel är kal och fulla av svarta prickar. hennes...
Svar
6
· Visningar
736
Lantbruksdjur Har någon av er råkat ut för att en häst skadat ett får eller en get? Jag har mina två dvärggetter gåendes med mina hästar och det har...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Ramona
·
Övr. Djur Problems i råttfamiljen.... Killarna äter vad som helst i princip förutom yogurt och ost (och de ska vara råttor!), tjejerna äter lite...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Ainon
·
K
Övr. Djur Har varit borta hela dagen och nu när jag kom hem och kikade till äggkläckningsmaskinen ser jag att 6 av 7 har börjat picka lite smått...
Svar
8
· Visningar
857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39
  • Sova över hos killar

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?