Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur ...jag blir helt chockad! Har ju nyligen köpt ett nytt akvarium till sniglarna. 74.liters med täckglas, ljusramp, håv, pump, grus...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: rattalskare
·
C
Övr. Djur Vi har väntat nästan 4 veckor. Men idag kom dom. :bump: :love: Vi va inte berädda på att dom skulle komma så olämpligt så den ena sk...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Cronis
·
M
Övr. Djur Var ute och fotade idag, och blev riktigt nöjd med vissa bilder, :) här kommer en, kommer fler imorgon :) Har ni några...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: mörkros
·
K
Övr. Djur Hej är det någon här som har en roborovski hamster? Jag har velat ha en sen tre år tillbaka men får bestämt inte för mamma. Eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur imorgon ska vi låta henne åka till hamsterhimlen. kollade på henne nu, hela hennes bakdel är kal och fulla av svarta prickar. hennes...
Svar
6
· Visningar
715
Lantbruksdjur Har någon av er råkat ut för att en häst skadat ett får eller en get? Jag har mina två dvärggetter gåendes med mina hästar och det har...
Svar
14
· Visningar
1 395
Senast: Ramona
·
Övr. Djur Problems i råttfamiljen.... Killarna äter vad som helst i princip förutom yogurt och ost (och de ska vara råttor!), tjejerna äter lite...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Ainon
·
K
Övr. Djur Har varit borta hela dagen och nu när jag kom hem och kikade till äggkläckningsmaskinen ser jag att 6 av 7 har börjat picka lite smått...
Svar
8
· Visningar
826
Övr. Djur i helgen får jag troligtvis mina efterlängtade kaninbebisar. :) elr... mina och mina.. min kaninhonas. ;) har nu börjat tänka på...
Svar
5
· Visningar
784
Övr. Djur Hej! Jag har två marsvinshonor och nu har jag funderat på att köpa en kanin. Såg annons på en jättegullig kastrerad löwenhane. Undrar om...
Svar
4
· Visningar
878
·
Övr. Djur Ville bara visa min lilla ängel :p Han är inte min egen...utan skolans... Men han är underbar för det :D
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Minerva
·
Lantbruksdjur Det är lika tråkigt varje gång det händer. Nu har gammelmor i hönsgården tagit sina sista andetag. Någon som har koll på hur gamla...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: SusanneO
·
G
Övr. Djur Jag har två kaniner en kastrerad hane och en hona. Jag misstänker att honan är överviktig. Hon har en hakpåse... vilket vad jag har...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: gosebus
·
Övr. Djur Undrar bara om det finns något djur som kan bo i en bur på 57*36*43 cm (LDH), där mellanrummet på gallret är 1 cm samt 2 cm på ett...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur min kanin har inte ätit något sedan i går förmiddag. kvällsfodret jag gav honom igår har han bara petat lite i. han är inte alls...
Svar
10
· Visningar
1 800
M
Övr. Djur Hur ska jag få min chinchilla att inte vara så rädd när man lyfter upp henne? det är okej att klappa henne och hon hoppar frivilligt upp...
Svar
11
· Visningar
1 729
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Okej, min kanin är inte jättegammal. Men inte suoer ung heller. Hon är 6 år. Jag har inga tankar på att avliva henne nu såklart men...
2
Svar
21
· Visningar
2 018
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Jag tänkte bara höra när ni börjar låta era marsvin gå ute dygnet runt? Jag vet att det är tidigt än men vi hyr ett torp i sommar och...
Svar
11
· Visningar
1 301
Senast: Christina L.
·
J
Övr. Djur Nu har jag äntligen köpt råttor! Det fick bli två svart/vita (fläckiga) rått - killar :love: Dom heter Sawyer (uttalas sojjer) och...
2
Svar
29
· Visningar
1 943
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Nu när jag och hunden var ute en sväng hittade vi en tornsvala nere på marken så jag lyfte upp den och flög i alla fall 50 meter vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 162
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.