Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Men det gäller bara en vecka.. Buen skulle se ut så hära då..
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Vi har fått 4 kaninungar för ca 1 månad sen, och vi har de som vi tror är hanar hos pappan och de som vi tror är honor hos mamman. Men...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: aramis
·
R
Övr. Djur Till min hamster! Eller denna Eller ev denna! Undrar vilken som skulle passa en guldhamster bäst någon som...
Svar
17
· Visningar
1 168
Senast: Ellinore
·
O
Övr. Djur Jag ska bygga en stor bur att ha råttor i. Gnager råttor på trä ? Tänkte använda typ playwood som gavlar. Måste jag sätta nät på...
Svar
4
· Visningar
1 402
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Hur länge kan jag lämna min kanin ensam. Det är en hane på snart 5 år. Han har tillgång till hela köket där det finns "kattlåda"...
Svar
5
· Visningar
6 110
Lantbruksdjur De har ihjäl min lilla kyckling! :( :( :(
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: TCJ
·
D
Övr. Djur Min kanin Lina har rymt...igen. Fattar inte varför, vantrivs hon så mycket? Vet inte vad jag ska göra längre. Om hon nu kommer...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Daarling
·
P
Övr. Djur Hörni, hur många av er är zoonare? Själv heter jag pippi på zoonen. Kika in vettja!
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: Daarling
·
K
Lantbruksdjur Nu är mina kycklingar ca 2 veckor. När kan man se om det är höns eller kycklingar?
Svar
3
· Visningar
1 873
Senast: SusanneO
·
Övr. Djur Hur länge klarar sig marsvin utan vatten???
Svar
6
· Visningar
4 037
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Min andra honkanin Lina (ni har säkert hört om Ziri) har varit mycket rymningsbenägen. Ca två-tre gånger i veckan biter hon ett hål i...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Efter ett par dagars regn var det dags för min kanin att få komma ut och skutta lite. Som pricken över i byggdes det även upp en del...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Mamma har lovat att jag ska få två små grisar när jag flyttar hemifrån :D Och eftersom Daniel syster har en djuraffär så ser jag...
Svar
2
· Visningar
1 796
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Djur Hej på er alla! Jag behöver verkligen eran hjälp nu! Kan inte få tag i vet. Mitt ena marsvin Pepsi har tappat båda sina övre tänder...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Lite bilder på kaninungarna 4 veckor gamla... :) Fast de blir fem veckor på tisdag men då bilderna togs var de fyra veckor gamla...
Svar
18
· Visningar
1 132
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi har två dvärgvädurhonor som är två år. Problemet är att den ena honan är fruktansvärt aggressiv. När man ska ta henne i uteburen gör...
Svar
9
· Visningar
2 442
Senast: Thera
·
D
Övr. Djur Min kaninhona är helt sanslös. Vissa dagar är hon hur go och snäll som helst, och vissa dagar är hon ett riktigt monster. Idag anföll...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Nu ni, här är bilderna på zebrafinkarna Bertil och Tittut :) Tittut är till vänster och Bertil till höger på alla...
Svar
17
· Visningar
1 016
·
Övr. Djur Är det sånna som du har zebran? Var på danmarks djurpark i torsdags de hade två stycken sånna de var rätt stora kanske 20cm i skalet...
Svar
6
· Visningar
1 124
·
P
Övr. Djur Är det tillåtet? Var hittar man en skunkunge isånafall, alla sökningar på google slutar med skunk.nu, grr.
Svar
10
· Visningar
7 520
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama