Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur Har två stycken skägg-agamer som behöver nya namn. Det är två honor. Har tyvärr inte bilder på dom, men namn önskas. :banana:
Svar
15
· Visningar
1 022
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av bulbyler? Används de som burfågel? Finns de i Sverige?
Svar
9
· Visningar
2 924
Senast: Itchie
·
Övr. Djur parade två av mina kaniner för tio dagar sen, 1 juni. nu har hon börjat typ.. gräva omkring massor.. och hon har gjort en stoor...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: xet
·
P
Övr. Djur En ny bild på min favoritorm. [/IMG]
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur sötnosarna på skolan :) väldigt sociala djur :D och väldigt hungriga verkar det som :p en utav dom tuggade konstand på mina byxben :p...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Har en råtthona, hon är ganska nyinköpt. Har haft henne i två veckor nu Hon var femveckor när jag köpte henne... Jag tror hon är...
Svar
6
· Visningar
1 409
Senast: Smurfoff
·
Övr. Djur Hej! Jag har fått ett problem! Vi har 4 undulater, ett äldre och ett yngre par. Det yngre paret (ca 1½-2 år gamla nu) sattes i häck...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Men det gäller bara en vecka.. Buen skulle se ut så hära då..
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Vi har fått 4 kaninungar för ca 1 månad sen, och vi har de som vi tror är hanar hos pappan och de som vi tror är honor hos mamman. Men...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: aramis
·
R
Övr. Djur Till min hamster! Eller denna Eller ev denna! Undrar vilken som skulle passa en guldhamster bäst någon som...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: Ellinore
·
O
Övr. Djur Jag ska bygga en stor bur att ha råttor i. Gnager råttor på trä ? Tänkte använda typ playwood som gavlar. Måste jag sätta nät på...
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Hur länge kan jag lämna min kanin ensam. Det är en hane på snart 5 år. Han har tillgång till hela köket där det finns "kattlåda"...
Svar
5
· Visningar
6 113
Lantbruksdjur De har ihjäl min lilla kyckling! :( :( :(
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: TCJ
·
D
Övr. Djur Min kanin Lina har rymt...igen. Fattar inte varför, vantrivs hon så mycket? Vet inte vad jag ska göra längre. Om hon nu kommer...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Daarling
·
P
Övr. Djur Hörni, hur många av er är zoonare? Själv heter jag pippi på zoonen. Kika in vettja!
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Daarling
·
K
Lantbruksdjur Nu är mina kycklingar ca 2 veckor. När kan man se om det är höns eller kycklingar?
Svar
3
· Visningar
1 874
Senast: SusanneO
·
Övr. Djur Hur länge klarar sig marsvin utan vatten???
Svar
6
· Visningar
4 044
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Min andra honkanin Lina (ni har säkert hört om Ziri) har varit mycket rymningsbenägen. Ca två-tre gånger i veckan biter hon ett hål i...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Efter ett par dagars regn var det dags för min kanin att få komma ut och skutta lite. Som pricken över i byggdes det även upp en del...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Mamma har lovat att jag ska få två små grisar när jag flyttar hemifrån :D Och eftersom Daniel syster har en djuraffär så ser jag...
Svar
2
· Visningar
1 799
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka