Hur ser man skillnad...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Ellinore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 833
E

Ellinore

Vi har fått 4 kaninungar för ca 1 månad sen, och vi har de som vi tror är hanar hos pappan och de som vi tror är honor hos mamman. Men vi är inte riktigt säker på om de faktist är hanar och honor, så hur ser man skillnad? Idag såg jag att pappan försökte para sig med en av ungarna! Kan den ungen vara hona då?

Sv: Hur ser man skillnad...

Ta bort alla ungarna från pappan!

Tänk om du har en hona där, katastrof! Sen kommer hannen börja slåss med dom andra hanungarna snart och dom kan skada varandera rejält.

Håll ungarna i en egen bur hanar för sig och honor för sig.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 008
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 651
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 522
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025