NagelacksBeroende

Trådstartare
parade två av mina kaniner för tio dagar sen, 1 juni.

nu har hon börjat typ.. gräva omkring massor..
och hon har gjort en stoor hög med spån och hö precis framför sitt hus..
hmm.. "ska" dom göra såhär ?
vet att dom "ska" gräva och så, men.. den där högen, kan det vara början till ett bo? :S
det ska hon väl inte göra än isf ?

tacksam för svar. :)

Sv: kanin

mina honor "skottar" omkring i buren och Cera bygger ett stoooooort berg av allt som ligger i buren

så normalt är det :rofl: det riktiga boet kommer rätt sent, som är klätt med päls

Hej! Jo, kaniner bygger bon när de ska föda. Moderna kommer gömma sig där ett tag innan de föds och bo där ett tag efter de föds. När hon känner sig reda kommer hon ut med sina ungar.

he, det undrade jag också över...tills jag så att det låg en kull ungar inne i kaninhuset...:D suprise, suprise...

Liknande trådar

Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Lyan
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 840
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 085
Senast: Thaliaste
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 731
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025