Nu har hon gjort det igen

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Daarling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 782
D

Daarling

Min kanin Lina har rymt...igen.
Fattar inte varför, vantrivs hon så mycket?
Vet inte vad jag ska göra längre. Om hon nu kommer tillbaka/ om jag hittar henne, hur ska jag då göra så att hon inte rymmer??
Hon biter hål på nätet. *suck*

Skriver mer senare om jag hittar henne.
Daarling

Sv: Nu har hon gjort det igen

Köp sk. svettsnät (små fyrkanter) om det är kycklingnät (små sexkanter) du har för kaniner har inga större problem med att tugga hål på kycklingnät men stora problem med sk svettsnät.

Okej. Ska komma ihåg det. Ja det är nog kycklingnät jag har.
Tack så mycket!

jag hade armeringsnät till min då kom hon inte ut=) tror att det är liknande stollan menar

Skulle bara berätta att kaninen är tillbaka i sin bur nu, efter en liten stunds jagande.

Ska åka och köpa nytt nät så fort som möjligt.

Daarling

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
348
Senast: Breen
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka