Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur en fråga om dräktiga kaniner. :p är det vanligt att dom dricker mer än vanligt? min hona har börjat göra det nu, om hon inte går...
Svar
2
· Visningar
696
Övr. Djur Har varit på jakt efter en ung, handtam undulathane som sällskap till min hona ett bra tag nu... Till på köpet vill jag helst att han...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Messy
·
Övr. Djur Har en fråga angående marsvin. Vi köpte en marsvins hona för några månader sen, då var hon dräktig. Hos hennes förra ägare fick hon...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur ÄR HELT UNDERBARA!!! har 3 gotlandskaninungar som är helt bedårande söta! ångrar inte att jag kaffat genbank på gotlandskaniner för...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: ninni_
·
D
Övr. Djur Kan någon hjälpa mig att färgbestämma min kaninhona?! Lina...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Rammos
·
P
Övr. Djur Har i veckan äntligen fått hem kaninen. Blidde bara en kanin men då han haft marsvin som sällskap tidigare så blidde det även ett...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Mitt ena marsvin har haft en böld å jag har tänkt boka tid hos veterinär men hann inte det då jag upptäckte att den spruckit medan jag...
Svar
12
· Visningar
2 922
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Är alla verkligen hennes eller är hon dagandmamma? Hon bor nere vid ån och jag har inte sett någon annan vuxen hona i närheten.
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: SusanneO
·
Övr. Djur Min ko är alldeles mjällig och tunn i pälsen vid svansroten och runt omkring. Det kliar väldigt på henne och det är rött och verkar...
Svar
10
· Visningar
1 230
Övr. Djur ^Ååh så söt den! är! Upptäckte precis en gäst i våran trädgård som har det mysigt under löven på vårat..hm..heter det syreen? :crazy...
Svar
10
· Visningar
2 042
·
J
Övr. Djur Mina två råttkillar har börjat bråka en hel del på sistone :( De liksom försöker "sätta på varandra" och de blir förbannade och...
Svar
7
· Visningar
3 146
·
Övr. Djur För oss med sniglar måste vi ju ha :) Vi må inte vara många men fler än jag är det ju iaf! :D Lite bilder från inatt: Lissachatina...
Svar
7
· Visningar
920
·
M
Övr. Djur Brorsan har dragit till utomlands ett tag och lämnat mig som barnvakt åt hans leguan. Han lovade att skriva ner vad den skulle äta och...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: MDusty
·
Övr. Djur Jag har precis mejlat till en person som vill sälja en 4½ månad gammal hane. Jag har letat efter en till kanin, en hane som jag kan...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur Vad avlusar man getter och killingar med?
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Masse
·
S
Övr. Djur Antagligen en korkad fråga, men jag vore ännu mer korkad om jag inte frågade så att jag får svar. Växer vinbärssnäckornas skal med...
2
Svar
30
· Visningar
7 974
Senast: Stoppard
·
J
Övr. Djur Någon som vet om Toa-lätt innehåller lera? Min zoohandlare sa det och avrådde mig bestämt från att ha det till mina hamstrar...
Svar
16
· Visningar
4 143
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Kan man ha en st kampfisk tillsammans med några guppys och ett par mindre algätare (typ otocinclus) i ett 31 liters-akvarium eller...
Svar
7
· Visningar
1 282
Övr. Djur Tycker vi ska göra en tråd med våra kaniner. Skriv fakta om din/a kanin/er och sätt in en bild. Exempel på fakta är ras, ålder, kön...
Svar
19
· Visningar
5 209
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur Då ska jag få hem min nya kanin, Olympic´s Zakynthos. Så söt är han :love...
Svar
3
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka