Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Övr. Djur hejsan! är det någon här som säljer en STOR bur???
Svar
2
· Visningar
964
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur har fått besök av en igelkott :love: gud så söööt Jag har tagit bilder på den när den äter :D med min telefon så jag lägger ut bilder...
Svar
10
· Visningar
761
Senast: mysko
·
Övr. Djur Lite nya bilder på min lilla vackra Diva :) Hoho? Är det nån där nere? På gräsmattan Igen Hittat gömställe :) På axeln Psykfall...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: thea
·
Övr. Djur Märks vem som heter Tittut! :D Tittut fiiiin :love: Tittut trött :D
2
Svar
24
· Visningar
2 279
Senast: gul_zebra
·
Svar
2
· Visningar
767
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Vad är skillnaden? Har precis köpt min första hamster och skulle vara roligt att veta vilken färg hon har. :)
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Stollan
·
Övr. Djur ska vi åka och köpa ödla! En leguan på 130 cm! :love: Klockan sju åker vi och hämtar den! :)
2
Svar
31
· Visningar
1 895
A
Övr. Djur Tessla Thea Tatanja "tanja" Tarja Rose Scar-san Enwy Wrath sista hanen kommer det blid på senare blev bara dåliga...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Amania
·
Övr. Djur De har vuxit! Liten svart tjej! Aah! En hirskolv! Vad kan man göra med den tro?! Jaa, man kan ju KLÄTTRA i den...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Jozephin
·
M
Övr. Djur :eek: Jag lät min bror ta hand om kaninerna då jag åkte till Italien i två veckor, och hade gett honom tydliga instruktioner om maten...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: millansnillan
·
Övr. Djur Spana in de otroligt små öronen :love: Han är viltgrå winertecknad (mamman är vit blåögd) och blir inte större än ca 1,2 kg. Heter...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Djur Har precis köpt min första hamster, en hona som föddes i februari. :) Jag trodde inte att guldhamstrar kunde gå tillsammans men hon...
Svar
9
· Visningar
847
Senast: enjes
·
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=307310 herregud. hur dum får man bli ?! :mad:
Svar
4
· Visningar
826
·
Övr. Djur Jag ska få hem min nya kaninhanne på onsdag. En minirex som nu heter/kallas Teddy. Han är 4½ månad gammal men trots det vill jag byta...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: _Ishästen_
·
Övr. Djur Har en fundering. Min dvärgkanins kastrat är ensam sedan tidigt i vår. Jag undrar nu,är kaniner så beroende av sällskap? Hur mycket...
Svar
7
· Visningar
1 099
C
Övr. Djur mina kaniner älskar att knapra i sig både hund- och kattmat.. :d är det någon som har en kanin som också tuggar i sig sådant? det är...
Svar
7
· Visningar
2 700
Senast: Isis
·
G
Övr. Djur Har precis tagit över en kanin vars "tuttar" har blivit större de senaste dagarna. De var inte så när hon kom.
Svar
7
· Visningar
3 681
·
P
Övr. Djur Emil [/IMG] Tuffimon [/IMG] Så här ser buren ut. Nätbotten, öppningsbart tak och huset har två våningar. [/IMG]
Svar
13
· Visningar
982
E
Övr. Djur Jag skulle vilja ha kaninungar. Jag har en hane och en hona från samma kull. De föddes någon gång i april. Måste jag göra nått för att...
2
Svar
25
· Visningar
2 704
Senast: Emk
·
Övr. Djur Eftersom det idag är min 2-årsdag som råttmänniska (:D) så har jag förstås knäppt en hög med kort :) Tyvärr tog batterihelvetet slut när...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: sofiie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka