Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har marsvinen i utebur (sån i trä på ben) nu på sommaren. Dom ÄLSKAR att vara utomhus! Men jag tycker deras bur är lite tråkig...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: _Runaway_
·
D
Övr. Djur ...på mina busungar. Min vovve Charlie och min snart 11 veckors gamla kanin Tintin. Erkänn söta Godingar :love: :love:
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: Linn_89
·
L
Övr. Djur har ni några tips på saker man kan göra med sit marsvin. När det är fins väder och så får dom vara ute på gräset med gallret på buren...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Kilauea
·
B
Lantbruksdjur Vi är snart färdiga med hönshuset. Det blir stort och en stor rastgård. Tanken är att ha en 6 hönor, tyvärr ingen tupp för vi bor inte...
Svar
19
· Visningar
3 632
Senast: Linn_89
·
E
Övr. Djur Hej! Finns det någon motsvarighet till doppvärmare till akvarium? Mina fiskar mår inte bra och en har dött nu pga att vattnet blir...
2
Svar
23
· Visningar
12 232
Senast: Prosit
·
Övr. Djur Råttpojkarna fick förut flytta till en mindre bur pga problem med den större. Nu tänkte jag sätta ihop den mindre buren med ett...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag har ett litet problem.... :smirk: ....för ett par år sen skaffade jag mig 2 degusar, sen 3 till. Jättesöta å goa, men nu känner jag...
Svar
6
· Visningar
2 130
Senast: TesseToken
·
Övr. Djur Såg idag att min dotters kanin hade väldigt stora och svullna? testiklar. Innan har jag bara sett testiklar i typ hasselnöts storlek...
Svar
6
· Visningar
3 996
·
Övr. Djur Idag när min kompis S och jag gick hem från ridskolan så upptäckte hon en liten fågel som sprattade på marken. Den hade snott in ena...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: majola
·
Övr. Djur Har frågat SMGS men inte fått svar,ställer frågan här. Någon som vet om tjära tar död /skyddar grisar mot skabb?
Svar
7
· Visningar
780
Övr. Djur Hur många härinne är det som har minigris? *Nyfiken* Hur bor er minigris? I huset med er eller i stall/ladugård? Jag har en gris vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 947
W
Övr. Djur hejsan allihop ! jag har en liten kaninunge (hona) med blandningen teddy & löwen och min kompis har också en kanin unge (hane)...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Jag tror att det är dags att avmaska min get. Men jag hittar ingen info om vilket medel man ska använda. Överallt står det bara att man...
Svar
7
· Visningar
8 920
Senast: Ramona
·
R
Övr. Djur Jag har upptäckt att min kanin (dvärg-vädurshane på 5 år) har en "vit prick" på ena linsen i ögat. Det är inget skräp utan det sitter i...
Svar
5
· Visningar
4 742
Senast: Kilauea
·
H
Övr. Djur Jag har en kanin som har problem med sin mage vid pälsfällning. Jag märkte för några dagar sedan att hon fäller och det innebär ofta ett...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: _Asynja_
·
Övr. Djur Har lite funderingar på att skaffa en landsköldpadda.Men har ingen erfarenhet. Jag har hört att de bär på salmonella o man ska vara...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Lena_B
·
C
Övr. Djur Funderar på att avla på min hermelinhona, har hittat en ljuvlig liten hermelinpappa i så fall. :) Men...vad tror ni om chanserna...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Zuzzi
·
Lantbruksdjur Nu har mina 12 begagnade vita värphönor fått sällskap av två tjusiga tuppar. En New Hampshire och en brun silkestupp, dom var uppfödda...
Svar
3
· Visningar
1 004
A
Övr. Djur Nu har jag fått en liten älskvärd "Mirre" att ta hand om. En medelstor hamsterhona. Jag ska ha henne ett par veckor och sköta om...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: enjes
·
Övr. Djur Satt och åt och så såg jag en grymt söt fågel som jag aldrig sett förut. Är väl i storlek som en gråsparv. Vickade mycket på stjärten...
2
Svar
29
· Visningar
2 297
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon