Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Vi har 8 höns och 2 tuppar, hur vet man om det är kycklingar i äggen?
Svar
5
· Visningar
11 176
Senast: Move_Over
·
Övr. Djur är förhoppningsvis på gång. Lilla damen satte igång och födda mitt på dagen (precis som förra gången :smirk: ) satt då och smaskade...
Svar
4
· Visningar
763
A
Övr. Djur Bor det i hagen som gränsar till vår tomt. Em mamma med fyra st ungar. Vi kan sitta och titta på dem när de leker, jättemysigt. Men vi...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 101
Senast: SusanneO
·
P
Övr. Djur Jag hade en skrattduva :) när jag var liten, och skulle nu vilja skaffa mig en igen, men har upptäckt att det inte var så lätt att få...
Svar
0
· Visningar
1 721
Senast: Pytte
·
Övr. Djur .. tog ut kaninerna och hoppade lite grann. Den gråa torpeden är min och den bruna är syrrans (Daarling)... :D Titta på bilderna...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Izabel
·
Övr. Djur 10 dagar gamla: Den svarta (hane) ska vi behålla, de andra två är honor och båda är till salu :)
Svar
5
· Visningar
913
Senast: haringenfantasi_
·
J
Övr. Djur Jag har gjort en massa upptäckter på min ena råtta Sawyer. Han har en böj i slutet av svansen och jag tror att han har brutit den fast...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Idag har jag, syrran och Diva varit ut på utflykt :) Först cyklade vi till masenbadet. Jag blev solbränd och Diva hade vråltråkigt...
Svar
12
· Visningar
995
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag har förälskat mig i en vattenagam unge, men vet sorgligt lite om hur det är att ha ödlor. Ni som har vattenagam (eller annan...
Svar
9
· Visningar
2 567
Senast: strega
·
D
Övr. Djur Förra året skrev jag en tråd om min sjuka kanin som verkade ha drabbats av någon sorts förlamning. Det slutade med att vi fick ta bort...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Dolores_88
·
P
Övr. Djur Hoppsan så det kan gå. Ja, jag BORDE ha kollat men jag litade ju på försäljaren. Hmm, kaninen Emil visade sig vara en Emelie :o . Kom...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Hade tänkt införskaffa lite nya fiskar någon dag! Några jag inte haft förut... Känner för att variera mig lite, har haft samma fiskar i...
Svar
8
· Visningar
7 770
Senast: thea
·
M
Övr. Djur vad är viktigast för kanin och marsvin att äta mer än hö och pellets? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: galen91
·
Övr. Djur Köpte ny bur idag, eller ja begagnad. Iaf lite olika grejer följde med, bla detta öh "klotet". Vad är det bra för? :confused:
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Stollan
·
H
Övr. Djur här ser vi mina underbara ninbebbar, 10 på bilden men finns bara 9 kvar :cry: dom är födda den 19 maj. :love: /Martina...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Linn_89
·
Övr. Djur http://www.indigo.org/friends/ :love:
Svar
3
· Visningar
742
Senast: enjes
·
Övr. Djur nu är det dax igen :bow: Min ena höna lägger ägg utan skal :eek: har sett 2 st nu. Är det något fel på henne eller kan dom göra så...
Svar
6
· Visningar
4 939
Senast: mysko
·
Lantbruksdjur går det para får o get???
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: Luff
·
Övr. Djur JA jag vet inte vad jag ska tro :eek: ! Tittade imorse i dotterns akvarium och ser till min stora förfäran att 2 av de 3 stora...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: thea
·
K
Övr. Djur Min hundvalp kommer inte överrens med mina kaniner! Tyvärr måste jag skänkabort dem. De bor i separata burar och en bur medföljer. De är...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30