JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
10 dagar gamla:
Den svarta (hane) ska vi behålla, de andra två är honor och båda är till salu
Sv: Kaninungebilder
Å den i mitten
Så himla söta !
Vill ha!!!
Fast då skulle min femåriga kanin dö av avund!!
naaaw
gud så söta
Däggdjur
Hej!
Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler.
Buren var inköpt och...
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Övr. Katt
Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Är det här svaret till mig?
Det känns konstigt då jag inte sagt annat, jag har god koll på timmerhus. Läs t.ex.mitt svar #30.
Därav...
Scata
Alldeles nyss
Maxdos mediciner
Kropp & Själ På en av mina mediciner står det ”(sic!)” efter dosen. För att den tydligen är rätt hög.
Det receptet skrevs förra året.
Rosett
11 minuter sedan
Vilken bok/bokserie ?
Kultur Efter lite sökning så verkar Nora Roberts ha skrivit en skrälldus med trilogier som kan vara alternativ. Bara läst någon enstaka själv...
Avalbane
12 minuter sedan
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 368
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag hade separerat när jag inte kan vara med. Har en extrahund ibland och där har gnabb uppstått när de är själva, alltså får de inte...
Tantan
Idag kl 15:32
Svar: 16
Visningar: 383
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 534
Visningar: 32 305
Hund