Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Lantbruksdjur Nu är mina kycklingar ca 2 veckor. När kan man se om det är höns eller kycklingar?
Svar
3
· Visningar
1 913
Senast: SusanneO
·
Övr. Djur Hur länge klarar sig marsvin utan vatten???
Svar
6
· Visningar
4 067
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Min andra honkanin Lina (ni har säkert hört om Ziri) har varit mycket rymningsbenägen. Ca två-tre gånger i veckan biter hon ett hål i...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Efter ett par dagars regn var det dags för min kanin att få komma ut och skutta lite. Som pricken över i byggdes det även upp en del...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Mamma har lovat att jag ska få två små grisar när jag flyttar hemifrån :D Och eftersom Daniel syster har en djuraffär så ser jag...
Svar
2
· Visningar
1 809
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Djur Hej på er alla! Jag behöver verkligen eran hjälp nu! Kan inte få tag i vet. Mitt ena marsvin Pepsi har tappat båda sina övre tänder...
Svar
11
· Visningar
1 298
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Lite bilder på kaninungarna 4 veckor gamla... :) Fast de blir fem veckor på tisdag men då bilderna togs var de fyra veckor gamla...
Svar
18
· Visningar
1 180
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi har två dvärgvädurhonor som är två år. Problemet är att den ena honan är fruktansvärt aggressiv. När man ska ta henne i uteburen gör...
Svar
9
· Visningar
2 481
Senast: Thera
·
D
Övr. Djur Min kaninhona är helt sanslös. Vissa dagar är hon hur go och snäll som helst, och vissa dagar är hon ett riktigt monster. Idag anföll...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Nu ni, här är bilderna på zebrafinkarna Bertil och Tittut :) Tittut är till vänster och Bertil till höger på alla...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Är det sånna som du har zebran? Var på danmarks djurpark i torsdags de hade två stycken sånna de var rätt stora kanske 20cm i skalet...
Svar
6
· Visningar
1 145
·
P
Övr. Djur Är det tillåtet? Var hittar man en skunkunge isånafall, alla sökningar på google slutar med skunk.nu, grr.
Svar
10
· Visningar
7 712
Senast: pippi27
·
L
Övr. Djur Har ni några bilder på era kaninburar? Här är mina! (Båda hemmabyggda) ;) Vinterburen! Sommarbur!!Lägg märke till den lilla...
Svar
3
· Visningar
1 482
Senast: Lovve
·
Övr. Djur Vet inte var det här ska ligga så jag lägger väl en här och en på senior så får moderator vara snäll och välja vilken som ska vara kvar...
Svar
2
· Visningar
783
·
Övr. Djur Nu är de hemma, gullisarna. Världens sötaste gerbiler har flyttat in hos oss. Uppfödaren hade döpt dem till Benny och Baldour, men...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Ska skaffa zebrafinkar och letar bur, men alla har ju så brett galler eller är för små (hade tänkt mig någon på minst 70-100 cm lång... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 077
·
S
Övr. Djur hejsan! föder upp gotlandskaniner.... har nu fått en albino "färgad" unge och då är det så att jag undrar varför ögonen ser lite blå...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: shallowxx
·
B
Övr. Djur Någon snäll buke människa måste ju har lite kycklingerfarenhet! Vi har köpt kycklingar till en vän i present. Hon har önskat sig detta...
Svar
9
· Visningar
11 819
Senast: SusanneO
·
F
Övr. Djur Rubriken är egentligen frågan, så jag ställer den igen; När blir bagglamm egentligen könsmogna? "Herren" i fråga är nu sex veckor...
Svar
2
· Visningar
8 081
Senast: Flash
·
R
Övr. Djur Jag blir tokig min kanin Troj har börjat gnaga på gallret på buren klockan fyra på mornarna! Och det är ju självklart att jag inte kan... 2
Svar
30
· Visningar
1 657
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈