Sv: Gaaaah!!!

Ska dom hamna någonstans så blir det i jorden om något sådant skulle hända :mad: Men det hoppas jag verkligen inte :crazy:

Och absolut inte i dina råttmagar :eek: :D

*ehum* Det är råttornas råttmagar, jag har bara en människomage och den magen får gott klara sig utan kaniner faktiskt :p :D

Ska du rätta vad jag än säger tänker jag sluta prata med dig!

Det är bara det att där är det en hall och toalett dörren är öppen med ett öppet fönster plus att det står en katt toalett där :crazy: Så det går inte..

Något annat förslag?

Det var tydligen bara ett påhitt för nu funkar det med att ha lakan över buren igen :banana: :banana:

Kompostgaller i stället för bur?

Min kanin började gnaga på gallerna till sin bur. Jag använde mig av kompostgaller i stället. Det blir som en hage till dem, där man ställer in kattlåda, matskålar, hö och vad de mer behöver.

Det fungerade bra för min kanin och jag öppnade en av gallerna när hon skulle gå ut och hoppa. :smirk:

Men de har ju redan kompostgaller som "hage" om dagarna. :smirk:

Jag missade det.

Jag tycker det verkar vara lite som de får vara ute och springa om de har en hage som kompostgaller. Du har kanske satt i hop fler kompostgaller tillsammans?

Jupp tre stycken på rad ska försöka visa med en teckning :smirk:

Buren
l.......l
l.......l
l_ _ _l

Alltså är hagen 3x3x3 meter :banana:

Liknande trådar

Däggdjur För tre-fyra månader sedan utökade jag min lilla deguflock med två 2-åriga honor som dittills haft tillgång till motionshjul under hela...
Svar
15
· Visningar
2 722
Senast: Riley
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
Övr. Djur Jag har lite funderingar kring bettendet hos min innekanin. Kaninen ifråga är en okastrerad hankanin på c:a 4år. Jag har haft honom...
Svar
13
· Visningar
5 232
Senast: Gardinsoffor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama