kisset blir rött efter en stund

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare johannab66
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 870
J

johannab66

När mitt marsvin kissar på golvet blir kisset rött efter en halv minut ungefär. Så har det inte varit förut. Någon som vet??

Sv: kisset blir rött efter en stund

Så blir det för mina marsvin med. De verkar må precis som vanligt, så jag vet inte vad det kan vara. :confused:

Sv: kisset blir rött efter en stund

Nej, han har inte ätit maskrosor. Han äter precis som vanligt, men så har brukar inte kisset se ut. Han äter mest hö, inga pellets, men ibland lite gnag-godis. Han får äpple och kål på kvällen

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: Asko
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: animalasia
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Bison
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 993
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka