Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Q
Övr. Djur Jag tkr lite synd om min kanin som är alldeles själv i sin bur. Men är det bara jag som tkr det och det går ingen nöd på honom, läste...
Svar
9
· Visningar
3 228
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Vad kan man ha i sommarhagen till kanin för att aktivera den?
Svar
1
· Visningar
752
·
Övr. Djur Har en kastrerad dvärgkaninshane,har alltid haft sällskap till honom utav en hona.Tyvärr dog honan i höstas o hanen har då fått vara...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: millansnillan
·
R
Övr. Djur När Dolores_88 Lade upp bilder för att hon ville ha hjälp med färgbestämmningen så satt jag och min dvärgvädurs hona Busan och tittade...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur En av mina iafl.. Idag, notera hela dagen. Har de gjort en och endast en sak. De har Sovit. Det har jag i och för sig också gjort Men...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: gul_zebra
·
P
Övr. Djur [/IMG] Måste ju öva upp mina foto-talangerppppppppp ;) Hmm, det där var Emma
Svar
3
· Visningar
722
·
Övr. Djur Idag har jag varit på utställning med mina små hamstrar. Hälsingeskogens Ziggy Stardust och Drottning Ami fick följa med. Det var...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: enjes
·
Övr. Djur Såg någon reklam för en husdjursmässa här i Uppsala till helgen. Någon som vet vad det är för något? Samma som zoo expo som brukar vara...
2
Svar
28
· Visningar
2 193
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Borde kanske legat på "andra djur" men jag tycker ni alla borde få en chans att se detta underbart söta.. och det är ju inte så många...
2
Svar
20
· Visningar
3 483
Senast: Poppinella
·
Övr. Djur ...alla 14 sniglarna :D Achatina fulica (de två översta är typ 4, de andra är av okänd typ) Achatina stuhlmanni Achatina...
Svar
16
· Visningar
1 045
·
Övr. Djur ja.. precis va rubriken skvallrar om ;) Ungarna är några dagar gamla. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 :D...
2
Svar
21
· Visningar
1 283
Senast: Meibla
·
R
Övr. Djur Som jag har förstått så har ni väntat på detta ögonblick läänge :devil: Upp med tassarna! Lite smutsig? Hoppas ni är...
Svar
11
· Visningar
879
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur Så som man har råttorna? :devil: :angel: För min lärare i sällskapsdjur 2 har några sånna där jätte snäckor och vi frågade om vi...
Svar
3
· Visningar
761
·
R
Övr. Djur När är det egentligen dags att ta ut kaninen i sele? det är 18 grder varmt här MEN det blåser lite granna måste det vara helt vindstilla...
Svar
11
· Visningar
2 087
·
P
Övr. Djur Ang, herputställningen i Uppsala. hittills är det fortfarande väldigt få djur :( LIte ormar och ödlor och mina spindlar givetvis :D...
Svar
8
· Visningar
876
·
Övr. Djur Lamborghini, Apocalyptica och ännu så länge Namnlös :bump: Har haft de sen i fredags... Det är råtte påtte bebisar. Och de är såååå...
Svar
3
· Visningar
705
·
G
Övr. Djur Min kanin är brunstig nu, har aldrig haft någon hona förut så jag undrar: Har hakpåsen något med brunstigheten att göra eller är hon...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Någon som provat? hur har det fungerat? Vad har ni lärt dem? :) Funderar på att köpa en och testa =)
Svar
19
· Visningar
1 580
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Finns det några getresistenta växter som man kan plantera? Mina getter går nämligen lösa.
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Nu har tre nya sniglar kommit :) Visserligen ska syrran ha en som sällskap till hennes A. iredalei, men ändå :D Achatina spec...
2
Svar
30
· Visningar
1 610
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar