Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Såg någon reklam för en husdjursmässa här i Uppsala till helgen. Någon som vet vad det är för något? Samma som zoo expo som brukar vara...
2
Svar
28
· Visningar
2 189
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Borde kanske legat på "andra djur" men jag tycker ni alla borde få en chans att se detta underbart söta.. och det är ju inte så många...
2
Svar
20
· Visningar
3 473
Senast: Poppinella
·
Övr. Djur ...alla 14 sniglarna :D Achatina fulica (de två översta är typ 4, de andra är av okänd typ) Achatina stuhlmanni Achatina...
Svar
16
· Visningar
1 045
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ja.. precis va rubriken skvallrar om ;) Ungarna är några dagar gamla. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 :D...
2
Svar
21
· Visningar
1 280
Senast: Meibla
·
R
Övr. Djur Som jag har förstått så har ni väntat på detta ögonblick läänge :devil: Upp med tassarna! Lite smutsig? Hoppas ni är...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur Så som man har råttorna? :devil: :angel: För min lärare i sällskapsdjur 2 har några sånna där jätte snäckor och vi frågade om vi...
Svar
3
· Visningar
761
·
R
Övr. Djur När är det egentligen dags att ta ut kaninen i sele? det är 18 grder varmt här MEN det blåser lite granna måste det vara helt vindstilla...
Svar
11
· Visningar
2 079
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Ang, herputställningen i Uppsala. hittills är det fortfarande väldigt få djur :( LIte ormar och ödlor och mina spindlar givetvis :D...
Svar
8
· Visningar
875
·
Övr. Djur Lamborghini, Apocalyptica och ännu så länge Namnlös :bump: Har haft de sen i fredags... Det är råtte påtte bebisar. Och de är såååå...
Svar
3
· Visningar
705
·
G
Övr. Djur Min kanin är brunstig nu, har aldrig haft någon hona förut så jag undrar: Har hakpåsen något med brunstigheten att göra eller är hon...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Någon som provat? hur har det fungerat? Vad har ni lärt dem? :) Funderar på att köpa en och testa =)
Svar
19
· Visningar
1 577
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Finns det några getresistenta växter som man kan plantera? Mina getter går nämligen lösa.
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Nu har tre nya sniglar kommit :) Visserligen ska syrran ha en som sällskap till hennes A. iredalei, men ändå :D Achatina spec...
2
Svar
30
· Visningar
1 607
·
Övr. Djur Fotat grävande råttor :) Diva: http://img.photobucket.com/albums/v238/gul_zebra/grava/DSC00290.jpg...
Svar
7
· Visningar
986
·
Övr. Djur ...men det var mest skrattmåsar där. Men några änder kom med iaf! :D...
Svar
4
· Visningar
699
·
Övr. Djur Nu har jag läst på lite mer om gerbiler och tycker att de verkar väldigt mysiga och skojiga. "Med gerbiler behöver man ingen tv!" stod...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Wassego
·
M
Övr. Djur Om jag vill visa någon över internet alla mina webshotsalbum, vad skickar jag då för länk? De får inte "behörighet".
Svar
2
· Visningar
621
·
Övr. Djur Då skall ni absolut öppna denna tråden ;) I natt fick Celéste sina ungar :love:
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Arabizar
·
Övr. Djur Jag har blivit lite småsugen på ett husdjur. Dock vet jag inte vilket djur (det är under alla omständigheter inte aktuellt just nu)...
2
Svar
24
· Visningar
2 386
Senast: gosebus
·
S
Övr. Djur Någon som vet vart man kan köpa bra grimmor att ha på getter? Har fölgrimmor nu men de är så breda med en himla massa spännen...
Svar
5
· Visningar
2 934
Senast: Ti_Ti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama