Husdjursmässa i Uppsala

Sv: Husdjursmässa i Uppsala

Har PM:at dig också, har blivit sjuk och kan inte komma! :crazy:
HOPPAS att verkligen att mitt meddelande går fram innan ni åker dit så ni inte står och väntar!!!
Ibland önskar man att vi hade en Buke-telefonkatalog!!

Så du sitter oxå hemma.
Trist, tänk att det ALLTID dyker upp något när man har planer :mad:
+Min högerhand är just nu inte funtionsduglig. Fingrarna ser ut som prinskorvar och det gör ONT.
Kände att det var på väg igår och det har bara blivit värre. Jaja, det går ju över iallafall men jobbigt så länge det sitter i.

Håller med. en buke-katalog vore något när det blir så här.

Poxz: Jag hann inte få något pm men det är ingen fara, vi skulle ändå dit. :)

Ni missade faktiskt något! Jag fastnade på reptilavdelningen och blev förvandlad till klätterträd för en helt bedårande nätpyton. :love: (Fastnade även hos hästarna, provsatt en bomlös sadel, hos marsvinsbebisarna, hos kaninerna, hos illrarna och så vidare i all oändlighet ;) )

Åhh, hade så gärna varit där.
Letar hermelin uppfödare och tänkte att det kanske fanns nå´n där.

Hermeliner fanns det, pratade med en tjej som hade marsvinen och fattade för att hon födde upp hermeliner också (gudomligt söt liten kille hade hon med sig iaf). Hon bodde i Örsundsbro har jag för mig.

Ååh så roligt det låter!! :cry:
TYPISKT att det alltid ska vara nåt när man ska iväg... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 019
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 352
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka