Spindelutställning i Borlänge?

gul_zebra

Trådstartare
Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore kul att kunna gå och kolla, nån som vet något om den? Om den öht är kvar?

Och samtidigt - någon som vet om det kommer några andra djurutställningar/mässor inom dalarna?

Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Du får väl ta och komma hit vettja :)

Skämt åsido, känner inte till några spindelutställningar framöver.
Jo, om du åker till Tyskland, en smula långt kanske ;)

Till galningbyn :eek: ;) :D

Hehe precis. Får lifta med papps när han åker ner och handlar sprit! :D

I maj ska det hållas en herpetologisk utställning på Botaniska i Uppsala. Där kommer det att finnas lite av varje.
LIte närmare än Tyskland :D

Gaah måste allt vara så nära hufvudstaden :p Tycker allt kan vara här i Borlänge istället hehe :D

Hmm herpetologisk... Terrariedjur väl? Tror du det kan finnas bamsingsniglar där? :angel: :D

Jag kan kolla vad som hittills är anmält att komma.
Jag ska eventuellt visa både spindalr och ormar.

Liknande trådar

Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 157
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka