Ni som har smådjur!

Sv: Ni som har smådjur!

Måste faktiskt försvara Asmodeus, jag tycker att ingen annan än frågeställearen har med att göra vad saker och ting ska användas till. Det hör ju inte hit liksom. Om man bara frågare efter en prisuppgift så är det väl den som är mest intressant. Samma sak hände en gång på Hästvård, en som frågade vad man fick om man slaktade en D-ponny, hälften krävde att få veta varför den skulle slaktas. Det har ju faktiskt ingen att göra med varför...Så jag tycker man kan hålla sig till ursprungsfrågan och inte blanda in sånt som är ganska ovesäntligt.

Exakt!

Löjligt och framför allt slöseri med energi att leta efter fel i "prisfrågor". :cool:

Nejdå, eftersom vi som varit med här ett tag är rätt så luttrade vad gäller sådana personer som har som enda mening i livet att utmana oss djurvänner med sina oseriösa spörsmål, av typen "hur många möss kan man låta svälta ihjäl innan ormen verkligen äter upp dem av tristess?". VI blir rätt så trötta på det tillslut och taggar upp oss kanske i onödan när frågor i närliggande ämnen dyker upp. Så är det, och om sen frågeställaren inte kan på ett enkelt sätt avsluta diskussionen genom att förklara vad han/hon ska ha den pyttelilla buren till, så drivs ju saken vidare såklart....

Det är ju nästan roligt att läsa hur upprörd du är. Bara därför så tänker jag inte berätta mer, utan låta dig sitta där i din frustration över något du inte vet någonting om.
God morgon!

Vi som varit med här ett tag... *skrattar*
Jag har varit här sen stallet.com tiden så jo tack jag vet hur det är. Tycker ändå att du trissar upp dig totalt i onödan.
Du vet folk kommer och går, bara för att nån jubelidiot tänker se hur många möss/hamstrar/råttor etc som går in i en bur så betyder det inte att alla som har prisfrågor angående burar mm tänker så.

Förstår att trådskaparen inte avslutar diskussionen när såna som du börjar hacka. Och faktiskt har ju inte du med att göra vad hon skall ha buren till. Ja tänkt hon kanske faktiskt skall ha den som transportbur.
Och matskål mm... varför skulle det tvunget höra till den buren och vara till just den buren? :smirk:

Tror nog alla som svarat i denna tråd är djurvänner så. ;)

asmodeus skrev:
Det är ju nästan roligt att läsa hur upprörd du är. Bara därför så tänker jag inte berätta mer, utan låta dig sitta där i din frustration över något du inte vet någonting om.
God morgon!

Men hallååååå, när det blir sånt tjafs blir ju jag nyfiken på vad buren är till, att inte avslöja då är riktigt elakt faktiskt! ;) Pleeease avslöja, jag är nyfiken :D Pm går också bra ;) :D

Jag är inte frustrerad, mina råttisar har 1 m x 0,5 att sova på och varsitt rum att springa i mest resten av sin vakna tid, så jag sitter nöjd.... :D

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 269
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684
Däggdjur För tre-fyra månader sedan utökade jag min lilla deguflock med två 2-åriga honor som dittills haft tillgång till motionshjul under hela...
Svar
15
· Visningar
2 722
Senast: Riley
·
F
Hästmänniskan Hej! Snart kommer jag att börja betala stallhyra och jag är fundersam till hur mycket som är rimligt att det kan kosta. Läget är så...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 053
Senast: MissInterpreted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar