Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Djur Hade planerat att ta en kull nu, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska man släppa in honan och låta henne vara där ett par...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 201
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Hmm... sitter och funderar på vad man skulle kunna skaffa sig för husdjur som är lämpligt med tanke på hur mitt liv ser ut just nu...
2
Svar
31
· Visningar
2 770
Senast: eapige
·
Övr. Djur och såhär såg det ut :) http://img.photobucket.com/albums/v238/gul_zebra/Gronsaksfiske/DSC07610.jpg...
2
Svar
24
· Visningar
1 512
Senast: Zenith
·
Övr. Djur ...fick bara lust att visa lite gamla bilder jag har liggandes i datorn (ingen av dem lever längre): Min kompis marsvin, Trollet, har...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: gadriel
·
H
Övr. Djur Jag funderade på en sak och jag hoppas att Ni vill svara på mina frågor. ;) Hur ser man på bästa sätt om en kanin är smal eller...
Svar
5
· Visningar
702
Övr. Djur se min sida om dem o bebisarna längst ner :love: marsvinen
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vilka fåglar klarar sig i vårt klimat ute året om? Med förutsättning att man har ett hus de kan gå in i som inte blir kallare än 0...
2
Svar
25
· Visningar
11 004
Senast: gadriel
·
S
Övr. Djur .... har ni haft ihop som mest???? :confused:
Svar
14
· Visningar
975
Senast: shallowxx
·
Övr. Djur Snabba svar nu!! Min kompis ringde i morse och sa att dom hade en liten lammunge hemma hos sig! Mamman hade dött! Hun undrar vad...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Ramona
·
Lantbruksdjur Igår när min vet var ute och vaccinerade hästarna, så passade vi på att söva min Megasen (mini/hängbukssvin) för att kunna "klippa" av...
Svar
13
· Visningar
1 261
Senast: nala
·
O
Lantbruksdjur Hur mycke hö skall ett får ha? Jag vet en familj som har en liten flock får och jag tycker dom ser vanskötta (magra) ut. Och dom får...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: Albatross
·
Övr. Djur En av mina stora snäckor, till vänster de jag köpte av zebran, till höger mina nykläckta ungar & två ägg.
2
Svar
30
· Visningar
1 694
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vad och hur mycket ska dom äta?? Mina får fri tillgång på hö. Ska man ge mindre/mer hö beroende på hur protein- och energirikt det är...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Alla mina marsvin har haft nåt konstigt som ser ut som sårskorpor kring munnen nu.. någon som vet vad det är och vad man kan göra åt det...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Somnade på soffan idag (okej, igår) med Rex. Tyckte det var nåt som lät lite smått när jag började vakna men trodde det var mysknaper...
2
Svar
24
· Visningar
1 926
·
Övr. Djur Skulle ev skaffa mig en dunabur. Problemet är bara att alla är ju så jäkla låga! Skulle behöva ha en på minst 100*50*45 (LDH). Nån som...
Svar
12
· Visningar
2 474
·
D
Övr. Djur 2 veckor har gått utan min kanin. Den 1 februari 2005 tvingades vi ta bort våran kära vän, han hade då uppnått åldern 7 år, och mådde...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Summerflower
·
Övr. Djur Hej! Jag ska skaffa råttor men kan inte bestämma mig för om jag ska ha två små råttpojkar eller flickor. Någon som kan hjälpa mig med...
Svar
6
· Visningar
855
·
Övr. Djur Var finns annonssidor där man kan annonsera vs se annonser om djur? Förutom Buke, Blocket, Hästannonser och finn då... Visste massor...
Svar
2
· Visningar
3 626
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama