Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu är de 4 veckor, eller om de var 4 ½ (kommer ej ihåg :smirk: ) från vänster: golden/choklad/white sheltie ,tingad mitten...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Kanske de finaste jag fått hittills :love: 9 dagar på bilden men de är 2 veckor nu :banana: den till vänster Tingad de andra...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Zlatan
·
J
Övr. Djur Jag har kollat lite på nätet om råttans näringsbehov vad gäller protein, fett och kolhydrater. Men det står liksom "Råttor ska ha 15 %...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Har läst runt på olika hemsidor om vad som gäller med marsvin, om de ska bo tillsammans och så. På de flesta sidorna står det att man...
Svar
18
· Visningar
1 497
Senast: Marwinette
·
J
Övr. Djur Var inne på den lokala zoobutiken häromdan och han som äger den är en ruskig besservisser och tror han vet bäst och kan allt mm mm, inte...
Svar
8
· Visningar
3 911
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur Nu har jag fått hem min lilla bebis. :love: För några dagar sedan förstås. Ser det fortfarande ut att vara en normalfärgad dominant...
Svar
19
· Visningar
3 445
Senast: enjes
·
P
Övr. Djur har ju skrivit förut om att jag fått marsvinsungar, två honor. Well, det var fel, det var en av varje :smirk: nu har den...
Svar
9
· Visningar
784
Z
Övr. Djur Hade planerat att ta en kull nu, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska man släppa in honan och låta henne vara där ett par...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 205
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Hmm... sitter och funderar på vad man skulle kunna skaffa sig för husdjur som är lämpligt med tanke på hur mitt liv ser ut just nu...
2
Svar
31
· Visningar
2 774
Senast: eapige
·
Övr. Djur och såhär såg det ut :) http://img.photobucket.com/albums/v238/gul_zebra/Gronsaksfiske/DSC07610.jpg...
2
Svar
24
· Visningar
1 515
Senast: Zenith
·
Övr. Djur ...fick bara lust att visa lite gamla bilder jag har liggandes i datorn (ingen av dem lever längre): Min kompis marsvin, Trollet, har...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: gadriel
·
H
Övr. Djur Jag funderade på en sak och jag hoppas att Ni vill svara på mina frågor. ;) Hur ser man på bästa sätt om en kanin är smal eller...
Svar
5
· Visningar
702
Övr. Djur se min sida om dem o bebisarna längst ner :love: marsvinen
Svar
2
· Visningar
636
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vilka fåglar klarar sig i vårt klimat ute året om? Med förutsättning att man har ett hus de kan gå in i som inte blir kallare än 0...
2
Svar
25
· Visningar
11 046
Senast: gadriel
·
S
Övr. Djur .... har ni haft ihop som mest???? :confused:
Svar
14
· Visningar
977
Senast: shallowxx
·
Övr. Djur Snabba svar nu!! Min kompis ringde i morse och sa att dom hade en liten lammunge hemma hos sig! Mamman hade dött! Hun undrar vad...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Ramona
·
Lantbruksdjur Igår när min vet var ute och vaccinerade hästarna, så passade vi på att söva min Megasen (mini/hängbukssvin) för att kunna "klippa" av...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: nala
·
O
Lantbruksdjur Hur mycke hö skall ett får ha? Jag vet en familj som har en liten flock får och jag tycker dom ser vanskötta (magra) ut. Och dom får...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: Albatross
·
Övr. Djur En av mina stora snäckor, till vänster de jag köpte av zebran, till höger mina nykläckta ungar & två ägg.
2
Svar
30
· Visningar
1 697
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar