Sv: Bild!

Achatina achatina är skitsvårt att få tag på kan jag lova...
Och bara såru vet så är iredalei levandefödare, så har du flera såna ihop så kan du få massa smått sen ;) Därför jag bara har en sån :D Fast hon är rätt tråkig. :P

så mycket har man hängt med i svängaran iaf, vet inte riktigt om jag ska skaffa sniglar dock

de sortena jag e mäst intersserad av men tyvärr verkar akvariet för litet så blir lit svår

Ok :-) Själv ska jag iaf köpa dunabur att ha de i. Hehe blir alldeles lagomt det och mycket lättare rengöring :D Funderade även på badbalja från ÖB... :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 009
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
586
Senast: Hellhound
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
772
Senast: Lucifer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden